// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

پروژه بعدی سازنده Final Fantasy XV نسل بعدی گیمینگ را هدف قرار داده است

هاجیمه تاباتا در جریان یک مصاحبه در رویداد Pax West به پروژه جدید خود و نسل بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی اشاره کرده است.

بازی Final Fantasy XV سال گذشته روانه بازار شد و تیم سازنده با آپدیت‌های رایگان و رویداد‌های مختلف در کنار بسته‌های الحاقی، سعی دارد این بازی را برای مخاطبان تازه نگه دارد. اما این سوال پیش می‌آید که تیم سازنده برای بازی خود چه ایده‌هایی در سر می‌پروراند. طبق جدیدترین اخبار بازی، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، در جریان گفت‌وگوی خود با سایت دوال‌شاکرز در رویداد Pax West، در مورد پروژه آینده خود سخن گفته است.

هاجیمه تاباتا در این گفت‌وگو در مورد پروژه‌های آینده سخن گفته و اعلام کرده که آن‌ها در حال حاضر پروژه‌ای برای نسل فعلی ندارند و هدف‌شان نسل بعدی بازی‌‌های ویدیویی است. با اینکه نسخه ویندوز بازی Final Fantasy XV تمامی تکنولوژی‌‌های روز تیم سازنده را در اختیار دارد، آن‌ها عقیده دارند که در آینده حتی از سطح فعلی خود نیز بالاتر خواهند رفت (از نظر تکنولوژی).

در ادامه هاجیمه تاباتا به این مورد اشاره کرد که بازی Final Fantasy XV و ساختارش به نحوی است که از آن می‌توان به عنوان یک چهارچوب برای پروژه‌های آینده تیم سازنده استفاده کرد. متاسفانه وی هیچ اطلاعاتی از این پروژه‌های جدید در اختیار مخاطبان قرار نداد. آیا پای یک Final Fantasy دیگر در میان است یا شاهد پروژه‌ای جدید خواهیم بود؟

علاقه‌مندان به بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون می‌توانند از رویداد اساسینز فستیوال لذت ببرند و آیتم‌های جدیدی را دریافت کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده