// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تاریخ عرضه بازی Cat Quest برای اندروید اعلام شد

علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی مانند Zelda می‌توانند از ۲۴ شهریور، بازی Cat Quest را در اندروید تجربه کنند.

بازی Cat Quest که مدتی قبل برای پی سی و iOS منتشر شد، در نهایت طبق اعلام استودیوی توسعه‌دهنده، برای پلتفرم اندروید نیز منتشر خواهد شد. طبق گفته استودیوی سازنده، این بازی نقش‌آفرینی قرار است تا در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) در دسترس دارندگان اندروید قرار بگیرد و علاقمندان می‌توانند این بازی را برای تجربه خریداری کنند.

بازی Cat Quest با الهام از مجموعه‌های محبوب نقش‌آفرینی ساخته شده است و در آن اقتباس‌هایی از افسانه زلدا، فاینال فانتزی و همچنین اسکایریم را شاهد هستیم. در این بازی باید با یک گربه شجاع به ماجراجویی در قلمروی پادشاهی بروید و خواهر خود را از دست گربه‌ای شیطانی نجات دهید. از جمله اهداف شما در این بازی کشتار دشمنان، انجام ماموریت‌های جانبی، افزایش سطح و ورود به سیاه‌چاله‌ها برای به دست آوردن غنائم است. بازی Cat Quest با هدف ارائه دنیایی زیبا، جهان‌باز و دوبعدی برای علاقمندان عرضه شده است. 

اگر دارنده پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هستید، این بازی قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ برای این کنسول‌ها نیز عرضه شود. با توجه به قیمت ۴.۹۹ دلاری این بازی در اپ‌استور انتظار داریم که نسخه اندروید Cat Quest نیز با قیمتی مشابه در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

 | |


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده