// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Ridiculous Fishing

بازی موبایل Ridiculous Fishing را می‌توان یکی از خنده‌دارترین و اعتیادآورترین بازی‌های پلتفرم موبایل دانست. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

چند وقتی است که به جای انجام بازی‌های کنسولی ترجیح می‌دهم به سراغ بازی‌های موبایل بروم؛ بازی‌هایی که معتقدم برای عوض شدن روحیه هر شخصی مناسب هستند و شما را به عبارتی ریفرش می‌کنند. در این میان اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده و بدون هیچ پایانی را می‌پسندند، حتما بازی موبایل Ridiculous Fishing را تجربه کنید. همان‌طور که از اسم این بازی اندروید و آیفون مشخص است، در Ridiculous Fishing با شیوه جدید و خنده‌داری از ماهیگیری مواجه خواهید شد و در کنار آن یک بازی تیراندازی را نیز تجربه خواهید کرد!

سرگرمی از سر و روی این بازی زیبا می‌بارد

در ابتدای کار، خود را در یک قایق در وسط دریا پیدا می‌کنید و شما هستید و یک چوب ماهیگیری که باید آن را داخل آب بیندازید و به ماهی گرفتن مشغول شوید. در همین ابتدای کار چند نکته را بگویم تا با ساختار کلی بازی آشنا شوید. نحوه‌ی ماهیگیری بدین شکل است که طول نخ چوب شما محدود است. از این‌رو در ابتدا تنها ۵۰ متر زیر دریا برای شما در دسترس است و باید سعی کنید زمانی که قلاب خود را به داخل آب انداختید، شروع به ماهیگیری نکنید. ماهی‌ها را پشت سر بگذارید و سعی کنید تا در زمان بالا آمدن قلاب، ماهی‌های موجود را یکی پس از دیگری به دام بیندازید. دلیل این گفته هم این است که اگر در همان ابتدا شروع به ماهیگیری کنید، قلاب شما سنگین می‌شود و سریعا به بالا برمی‌گردد.

جدای از آیتم‌های معمولی فروشگاه، نگاه ویژه‌ای به آیتم‌های شاخه تکنولوژی داشته باشید

نکته جالب دیگر بازی موبایل Ridiculous Fishing این است که هدف شما اصلا ماهی گرفتن نیست؛ بلکه شما ماهی می‌گیرید که طی یک عملیات خنده‌دار، آن‌ها را به هوا پرتاب کنید و پس از شلیک کردن و کشتن آن‌ها، امتیاز دریافت کنید. حالا هرچقدر بیشتر ماهی گرفته باشید و بتوانید آن‌ها را بکشید، امتیاز بهتری را کسب می‌کنید. در واقع امتیاز شما در قالب پول در بازی گنجانده شده است. هرچقدر بیشتر پول دربیاورید، در بخش فروشگاه بازی می‌توانید آیتم‌های بهتری را خریداری کنید. یکی از مواردی که در این بازی اعتیادآور اندروید و آیفون شدیدا آن را دوست دارم، این است که آیتم‌های بازی بی‌دلیل در فروشگاه قرار داده نشده‌اند. هر آیتم نقشی کلیدی در بازی ایفا می‌کند؛ برای مثال، نخ‌های بلندتر که دسترسی به عمق بیشتری از دریا را به شما می‌دهند یا سلاح‌های بهتر که کار را در بخش کشتن ماهی‌ها برای شما ساده‌تر می‌کند.

در کنار این موارد، بازی دارای چهار منطقه مختلف برای ماهیگیری است که هر منطقه، چالش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته چالش‌های بازی در هر منطقه یکی است و صرفا تعداد آن‌ها بالاتر می‌رود. برای اینکه مناطق را آزاد کنید، باید چالش مرحله قبل را که جمع‌آوری ماهی‌های جدید است انجام دهید. در بازی‌های موبایل این سبک، تنوع حرف اول را می‌زند. جدای از اینکه آیتم‌های بازی تنوع خوبی را به خود اختصاص داده‌اند، ماهی‌ها نیز متنوع هستند و در هر منطقه با تعداد زیادی ماهی جدید و عجیب مواجه می‌شوید.

در آخر اگر به دنبال یک بازی متفاوت نسبت به دیگر بازی‌های موبایل هستید که شما را در ساعات بیکاری سرگرم و حال و هوای شما را عوض کند، بازی Ridiculous Fishing بهترین گزینه برای شما خواهد بود. البته این بازی یک نیروی جاذبه خاصی دارد و پس از مدتی به هیچ‌وجه نمی‌توانید بیخیال آن شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ridiculous Fishing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده