// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

سی دی پراجکت رد با انتشار یک ویدیو ۱۰ سالگی سری Witcher را جشن گرفت

استودیو سی‌دی پراجکت رد، خالق مجموعه The Witcher، با انتشار یک ویدیو دهمین سالگرد این سری را جشن گرفت.

سال ۲۰۰۷ میلادی را می‌توان یکی از سال‌های با شکوه صنعت بازی‌های میلادی دانست. سالی که بازی BioShock، بازی Assassin's Creed، بازی Halo 3، بازی Portal، بازی Rock Band، بازی Crysis، بازی Call of Duty 4: Modern Warfare و بازی Super Mario Galaxy عرضه شدند. حال در این میان اولین نسخه از مجموعه‌ای پا به دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشت که در آن زمان هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بتواند به محبوبیت فعلی خود برسد.

در سال ۲۰۰۷ جدای از بازی‌های ذکر شده، اولین نسخه از مجموعه The Witcher نیز عرضه شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌ دی پراجکت رد با انتشار یک ویدیو خاطره‌انگیز، ۱۰ سالگی سری The Witcher را جشن گرفته است. در جریان این ویدیو شاهد شخصیت‌های بازی هستیم که در حال بازی کردن Gwent با یکدیگر هستند.

در ادامه اولین نسخه از این مجموعه، در سال ۲۰۱۱، دومین نسخه با نام The Witcher 2: Assassin's of Kings روانه بازار شد و پس از آن، در سال ۲۰۱۵ بازی The Witcher 3: Wild Hunt، سومین نسخه از این مجموعه، روانه بازار شد. نسخه سوم آخرین برگ ماجراجویی‌های گرالت، گرگ سفید داستان، بود و البته شایعاتی به گوش می‌رسد که نسخه‌های دیگری نیز ساخته خواهند شد.

اگر روزی شاهد عرضه نسخه‌ی جدیدی از این سری باشیم، قطعا گرالت شخصیت اصلی آن نخواهد بود و ظاهرا به این زودی‌ها خبری از نسخه جدید نیست. در ادامه این ویدیو زیبا را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده