نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Battle Golf Online

بازی موبایل Battle Golf Online، دنباله‌ای بر نسخه‌ی دوست‌داشتنی قبلی است که با اضافه کردن بخش چند نفره‌ی آنلاین، سعی در برآورده کردن انتظارات طرفداران دارد.

بازی اندروید و آیفون Battle Golf، یکی از بازی‌های نسبتا موفق سال ۲۰۱۵ بود که در کنار تمام جذابیت‌هایی که داشت، نتوانست به طور تمام و کمال طرفدارنش را راضی کند. حال پس از گذشت دو سال، استودیوی KAPPSULE نسخه‌ی جدیدی از این بازی را منتشر کرده که علاوه بر حفظ ویژگی‌های دوست داشتنی نسخه‌ی قبلی، بخش چند نفره‌ی آنلاین را هم به آن اضافه کرده تا خواسته‌ی طرفدارن نسخه‌ی قبلی را برآورده کند.

بازی موبایل Battle Golf Online

بازی آیفون و آیپد Battle Golf Online، یک بازی ورزشی و تک لمسی است که علی رغم زمان کوتاهی که از انتشار آن می‌گذرد، توانسته طرفداران پروپاقرصی برای خود جمع و جور کند. Battle Golf Online سه حالت مختلف برای بازی کردن دارد: رقابت با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین، بازی کردن با هوش مصنوعی بازی و در آخر، امکان بازی کردن با دوستان بر روی یک گوشی.

Battle Golf Online می‌تواند تجربه‌ی یک بازی لذت‌بخش را برای علاقمندان به ورزش گلف به ارمغان بیاورد

با نصب و اجرای بازی Battle Golf Online، پس از آن که آواتارتان را انتخاب کردید می‌توانید وارد رقابت با سایر بازیکنان این بازی شوید. آواتار شما در هر مسابقه، در سمت چپ قرار خواهد گرفت و رقیب‌تان نیز در سمت مخالف خواهد ایستاد. میان شما نیز جزیره‌ای وجود خواهد داشت که باید توپ را با ضربه‌ای دقیق وارد سوراخ آن کنید تا یک امتیاز به‌دست آورید. پس از هر امتیازی که به هر یک از بازیکنان تعلق می‌گیرد، جزیره‌ی قبلی ناپدید می‌شود و به جای آن جزیره‌ای جدید سر از آب بیرون می‌آورد تا دومرتبه برای به دست آوردن امتیاز بعدی، شانس خود را امتحان کنید. برنده مسابقه نیز کسی خواهد بود که زودتر به امتیاز پنج برسد. در صورت برد، ۲۵ سکه به شما تعلق خواهد گرفت که با جمع کردن آن‌ها می‌توانید با خرید کلاه‌های مختلف، آواتارتان را شخصی سازی کنید. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم، بازی Battle Golf Online یک بازی تک لمسی است به این معنی که با هر بار لمس کردن صفحه نمایش گوشی، می‌توانید زاویه توپ را تعیین کنید و پس از آن نیز کافی است تا یک بار دیگر صفحه را لمس کنید تا قدرت پرتاب توپ را برگزینید. نکته‌ی بامزه‌ی بازی Battle Golf Online این است که به جای هدف قرار دادن سوراخ روی جزیره، می‌توانید سر حریفتان را نشانه بگیرید که در صورت برخورد توپ با سر رقیب‌تان می‌توانید چند ثانیه‌ای برای خود زمان بخرید تا بدون عجله و با دقت کامل توپ را وارد سوراخ جزیره کنید.

بازی موبایل Battle Golf Online

محیط گرافیکی بازی، ساده و بی‌آلایش طراحی شده و در ترکیب با موسیقی و صداگذاری باکیفیت، می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. تنها نکته‌ی منفی بازی Battle Golf Online، تبلیغات بیش از اندازه‌ی آن است که می‌تواند کمی اعصاب خوردکن باشد. البته می‌توانید با پرداخت ۲.۹۹ دلار این تبلیغات را نیز خذف کنید تا بدون مزاحمت به بازی کردن بپردازید.

در مجموع می‌توان گفت که Battle Golf Online همان چیزی است که علاقمندان به ورزش گلف از آن انتظار دارند؛ یک بازی کم حجم و جمع و جور که می‌تواند انتخاب مناسبی بر گذراندن اوقات فراغت باشد. این بازی فعلا تنها برای iOS عرضه شده است؛ البته توسعه‌دهندگان از انتشار نسخه اندرویدی بازی در روزهای پیش رو خبر داده‌اند. شما می‌توانید بازی Battle Golf Online را به صورت رایگان از اپ استور برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود دانلود کنید و مهارت خود را در گلف بازی به رخ سایر بازیکنان این بازی بکشید.

دانلود بازی آیفون Battle Golf Online


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده