نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

حالت The Neighborhood بازی NBA 2K18 معرفی شد

کمپانی توکی گیمز امروز از حالت بازی جدیدی به نام The Neighborhood در NBA 2K18 رونمایی کرد. 

زمان زیادی تا انتشار بازی NBA 2K18 باقی نمانده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی توکی گیمز اعلام کرده که این بازی، یک حالت جدید با نام The Neighborhood خواهد داشت. The Neighborhood ویژگی‌های جذاب و متنوعی دارد. در این حالت می‌توانید با بازیکنی که ساخته‌اید، وارد یک محله شوید که امکانات و فروشگاه‌های زیادی در آن وجود دارند و البته بازیکنانی که گیمر‌های دیگر هم ساخته‌اند می‌توانند در آن حضور داشته باشند. 

برای مثال در حالت The Neighborhood می‌توانید به باشگاه بدنسازی رفته و روی آمادگی جسمانی بازیکن‌تان کار کنید. یا می‌توانید در زمین‌های مسابقه بسکتبال خیابانی با دیگر بازیکنان بازی کنید. حتی یک سری فروشگاه هم وجود دارند و می‌توانید از آن‌ها لباس یا کفش جدید بخرید یا مدل موی جدیدی برای بازیکن خودتان انتخاب کنید. با انجام کار‌های مختلف در این منطقه، می‌توانید قابلیت‌های شخصیت‌تان را ارتقا داده یا جوایز مختلفی کسب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر این حالت بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و با پیش‌خرید بازی، می‌توانید در تاریخ ۲۴ شهریور به آن دسترسی داشته باشید. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیرا حضور کوبی برایانت و کوین گارنت در این بازی به عنوان گزارشگر مهمان تایید شد و توکی گیمز جزییاتی از بخش MyTeam بازی ارائه کرد


منبع Dddualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده