نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Annihilation

کمپانی پارامونت پیکچرز سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار نابودی (Annihilation) با بازی ناتالی پورتمن را منتشر کرد.

روز گذشته، مجله اینترتینمنت ویکلی اولین تصویر رسمی از فیلم Annihilation را منتشر کرد. در این تصویر، شخصیت لنا با بازی ناتالی پورتمن، دیده می‌شود که در حال معاینه یک تمساح از نوع الیگیتور است. حال کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Annihilation را منتشر کرده است. در این تیزر تریلر، شاهد دنیای بسیار عجیب و غریب و زیبای این فیلم علمی‌تخیلی هستیم که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت نقش پورتمن در این فیلم است. کارگردانی فیلم Annihilation بر عهده الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina (اکس ماکینا) بوده است. این فیلم، دومین تجربه کارگردانی گارلند و دومین همکاری مشترک او با اسکار آیزک است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر کارگردانی، گارلند کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annihilation را که اقتباسی از رمانی با همین نام اثر جف واندرمر بوده، بر عهده داشته است. لنا یک زیست شناس است که به‌همراه تیم خود به یک منطقه که فاجعه زیست‌محیطی در آن رخ داده است، اعزام می‌شود. لنا در این تیزر تریلر در حال کاوش و جستجو در این منطقه بسیار زیبا، اما بسیار کشنده است که به نظر می‌رسد توسط نیروی قدرتمند و ناشناخته‌ای آلوده شده است. این تیزر تریلر به خوبی نشان می‌دهد که لنا و اعضای تیمش باید برای مقابله با یک تهدید جدید و بسیار ناشناخته آماده شوند و با آن مبارزه کنند تا از این منطقه خطرناک جان سالم به در ببرند.

فیلم Annihilation قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی، تووا نووتنی، بندیکت وانگ و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده