نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

فیلمبرداری فیلم Godzilla: King of the Monsters به پایان رسید

مایکل دووگرتی از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) خبر داد.

اوایل این هفته بود که مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم Godzilla: King of the Monsters با انتشار تصویری از تکمیل ۶۹امین روز فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داد. او به این مناسبت، تصویری از شخصیت گودزیلا در این فیلم منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دووگرتی از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla: King of The Monsters خبر داده است. او در ابتدا تصویری را در توییتر شخصی خود منتشر و اعلام کرد که آخرین روز فیلمبرداری این فیلم در حال سپری شدن است. او سپس در توییت دیگری از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد و از تمام اعضای تیم تولید و بازیگران تشکر کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla: King of The Monsters از اوایل تابستان امسال آغاز شده بود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Godzilla: King of The Monsters

Godzilla: King of The Monsters

در این تصاویر، به نظر می‌رسد که دووگرتی اشاره‌ای به یکی از دو زیر دریایی هسته‌ای اسکورپیون نیروی دریایی آمریکا که در دهه ۶۰ میلادی گم شده بود، دارد. ممکن است که گودزیلا نقشی در این اتفاق داشته باشد و در بخشی از فیلم Godzilla: King of The Monsters به آن پرداخته شود. با این حال، باید تا زمان اکران این فیلم برای جواب این سوال صبر کرد. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

علاوه بر کارگردانی، دووگرتی به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla: King of The Monsters را نیز بر عهده داشته است. مدتی پیش خلاصه داستان این فیلم منتشر شده که حضور چند کایجوی بسیار معروف را تایید می‌کند. ماترا، کینگ گیدورا و رادان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در دنباله فیلم Godzilla مبارزه کند. با این حال، به نظر می‌رسد که انسان‌ها نیز به دنبال شکار گودزیلا در این فیلم هستند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده