نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

جزئیات آپدیت بیلدر هال 7 بازی Clash of Clans اعلام شد

کمپانی سوپرسل به‌تازگی از جزئیات آپدیت جدید بازی Clash of Clans با نام Builder Hall 7 رونمایی کرده است.

اگر شما نیز از طرفداران پرو پا قرص بازی Clash of Clans هستید، می‌توانید خوشحال باشید؛ چرا که کمپانی سازنده این بازی یعنی سوپرسل به تازگی جزئیات آپدیت بعدی این بازی را اعلام کرده است.

این بروزرسانی جدید که Builder Hall 7 نام دارد، یک سازه‌ی دفاعی جدید به نام Giant Cannon و نیروی هوایی Drop Ship را به این بازی اضافه خواهد کرد. این توپ جنگی یا همان Giant Cannon یک سازه‌ی دفاعی است که با آزاد کردن سطح ۷ بیلدر هال در دسترس قرار می‌گیرد. این توپ عظیم بردی برابر ۹ کاشی دارد و با سرعت هر پنج ثانیه یک‌بار شلیک می‌کند. بر خلاف توپ‌های قبلی که پس از برخورد با هدف، متوقف می‌شدند، گلوله‌های این توپ جدید هرآن‌چه را که در مسیرشان قرار گیرد، نابود می‌کنند.

علی‌رغم قدرت زیاد این سازه و میزان آسیب بالایی که وارد می‌کند، اما متاسفانه سرعت ساخت و آپگرید بسیار کمی دارد. برای مثال، این سازه جدید در مرحله اول برای ساخت به ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد و در هر نوبت ۱۲۵ واحد آسیب وارد می‌کند. این در حالی است که با رسیدن این سازه به سطح ۷، زمان مورد نیاز برای ارتقاء آن به ۴ روز افزایش پیدا می‌کند و میزان آسیب هر شلیک‌ نیز به ۲۲۲ واحد در هر نوبت می‌رسد.

نیروی بعدی که یک نیروی هوایی محسوب می‌شود، درواقع یک بالن غول‌پیکر است که به جای پرتاب بمب، اسکلت پرتاب می‌کند. هم‌زمان با نابودشدن این کشتی، قابلیت جدیدی آزاد می‌شود که Skeleton Brust یا همان انفجار اسلکتی نام دارد. این قابلیت نیز خود به‌تنهایی آسیب بالایی را ایجاد و اسکلت‌های بیش‌تری را آزاد می‌کند. Drop Ship توانایی شلیک به تمامی هدف‌های نزدیک را دارد، اما اولویت استفاده از این وسیله جنگی جدید در حمله به سربازان نگهبان است.

اگرچه جزئیات این بروزرسانی جدید بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما برای پی بردن به قدرت واقعی این نیروها باید تا زمان انتشار این آپدیت صبر کنیم. شما می‌توانید ویدیوی بروزرسانی جدید بازی اندروید و آیفون Clash of Clans را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده