نویسنده: آرش محمدی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Super Mario Odyssey با رزولوشن 900p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود

طبق ویدیویی که Digital Foundry منتشر کرده است، بازی Super Mario Odyssey با رزولوشن 900p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

دیجیتال فاندری ویدیوی جدیدی از بازی Super Mario Odyssey منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این بازی در زمان قرارگیری نینتندو سوییچ روی داک، با رزولوشن 900p و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. با توجه به آن نسخه از بازی که در E3 معرفی شد این ارتقای خوبی است؛ چرا که در آن زمان بازی با رزولوشن 720p اجرا می‌شد. رزولوشن 900p، بازی Super Mario Odyssey را به باکیفیت‌ترین بازی از سری بازی‌های سه‌بعدی ماریو تبدیل می‌کند. بازی روی حالت دستی سوییچ همچنان با رزولوشن 720p اجرا خواهد شد.

در این ویدیو، دیجیتال فاندری تفاوت‌های این بازی را در دو حالت دستی و خانگی بررسی می‌کند. به نظر می‌رسد کیفیت سایه‌ها و دیده شدن فواصل دور، از تفاوت‌های اصلی بین این دو حالت هستند. دیجیتال فاندری اشاره می‌کند که به ندرت شاهد کاهش نرخ فریم در بازی هستیم. این مورد در بخش آموزش بازی رخ می‌دهد که به سختی می‌توان متوجه آن شد. همچنین وقتی با دشمنان روبه‌رو می‌شوید، نرخ فریم کاهش می‌یابد که این مورد نیز مشکل قابل ملاحظه‌ای نیست.

در نهایت، به نظر می‌رسد بازی Super Mario Odyssey، بازی‌ای است که اختصاصاً برای نینتندو سوییچ ساخته شده است؛ بر خلاف بازی‌هایی مثل بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که از کنسول Wii U به نینتندو سوییچ پورت شده است.

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۵ آبان برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده