نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

اولین تصویر از ناتالی پورتمن در فیلم Annihilation

کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تصویر رسمی از ناتالی پورتمن در فیلم نابودی (Annihilation) را منتشر کرد.

مجله اینترتینمنت ویکلی اولین تصویر رسمی از فیلم Annihilation را منتشر کرد. در این تصویر، شخصیت ناتالی پورتمن دیده می‌شود که در حال معاینه یک تمساح از نوع الیگاتور است. طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت پورتمن در این فیلم لنا نام دارد که یک زیست‌شناس است. این زیست‌شناس خود را به‌جای همسرش معرفی می‌کند تا عازم سفری به سمت یک منطقه که فاجعه زیست‌محیطی در آن رخ داده است، شود؛ ولی نمی‌داند که چه چیزی در انتظار او و همراهانش است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Annihilation

کارگردانی فیلم Annihilation بر عهده الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina (اکس ماکینا) بوده است. علاوه بر کارگردانی، گارلند کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را که اقتباسی از رمانی با همین نام اثر جف واندرمر بوده، بر عهده داشته است. گارلند در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی با اشاره به اولین تصویر منتشر شده از این فیلم که در آن پورتمن و یک الیگاتور عجیب و غریب حضور دارند، توضیح داد:

این اولین برخورد واقعی و ملموس آن‌ها با چیزی عجیب و غریب و شگفت‌انگیز است. این الیگاتور دارای عناصر فیزیکی است که یک الیگاتور نباید آن را داشته باشد و به گونه آن‌ها تعلق ندارد. آن‌ها شروع به بررسی سر این الیگاتور می‌کنند تا متوجه شوند که این موجود چگونه به این محل عجیب و غریب آمده است.

فیلم Annihilation قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. انتظار می‌رود که اولین تریلر فیلم Annihilation در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده