// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

احتمال انتشار بازی The Evil Within 2 برای نینتندو سوییچ وجود دارد

شینجی میکامی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که در صورت امکان، به پورت شدن بازی The Evil Within 2 روی نینتندو سوییچ علاقه‌مند است.

تا چند هفته دیگر، بازی The Evil Within 2 عرضه خواهد شد و در همین راستا شینجی میکامی، تهیه‌کننده این بازی که کارگردانی نسخه اول را بر عهده داشت، در جدیدترین مصاحبه خود با سایت گیم‌اسپات به این نکته اشاره کرده که علاقه‌مند است نسخه نینتندو سوییچ این بازی ترسناک را مشاهده کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شینجی میکامی در مصاحبه خود، در مورد علاقه‌اش به نینتندو سوییچ و پورت شدن دنباله بازی The Evil Within روی این کنسول هیبریدی سخن گفته است. وی در این‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که نسخه نینتندو سوییچ می‌تواند جالب باشد و دوست دارم اگر فرصتی داشته باشم آن را امتحان کنم.

البته هنوز موردی به صورت قطعی از پورت شدن این بازی روی نینتندو سوییچ اعلام نشده است، ولی علاقه شینجی میکامی که نقش تهیه‌کنندگی و سرپرستی ساخت نسخه دوم را بر عهده دارد، می‌تواند اهرمی باشد که بازی The Evil Within 2 روی سوییچ تایید شود.

در ادامه شینجی میکامی به این موضوع اشاره کرد که وی اول باید یک نینتندو سوییچ برای خود خریداری کند و برای تجربه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild مجبور شده بود نینتندو سوییچ را با این بازی از یکی از همکاران خود قرض بگیرد.

در کنار تمامی این موارد، بازی The Evil Within 2 توسط کمپانی بتسدا منتشر می‌شود و اگر به اخبار اخیر این کمپانی نگاه کنیم، می‌بینیم که بازی Doom، بازی The Elder Scrolls V: Skrim و بازی Wolfenstein II: The New Colossus نیز برای نینتندو سوییچ تایید شده‌اند و تایید این بازی برای این پلتفرم آن‌چنان دور از ذهن نیست.

در آخر شینجی میکامی اعلام کرده که پروسه ساخت بازی The Evil Within 2 کوتاه‌تر از نسخه اول آن بوده است و این روند را معمولی خواند. وی اعلام کرده که همیشه ساخت اولین نسخه از یک مجموعه، زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

بازی The Evil Within 2 در تاریخ ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده