نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

تریلر جدید Warframe دنیای وسیع بازی را نشان می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Warframe توسط استودیو Digital Extremes، دنیای جهان‌باز وسیعی در این بازی به چشم می‌خورد.

در جریان TennoCon امسال بود که استودیو Digital Extremes خبر ارائه آپدیت بعدی بازی Warframe به نام Plains of Eidolon را اعلام کرد و گفت این آپدیت قرار است در سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار گیرد. از زمان این اعلام تاکنون، استودیو Digital Extremes سعی کرده جزئیات زیادی به این آپدیت جدید خود اضافه کند.

حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Digital Extremes به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در آن برای اولین بار، فضای جهان‌باز وسیع این بازی به چشم می‌خورد.

ربکا فورد مسئول بخش آنلاین Digital Extremes طی مصاحبه‌ای به وب‌سایت IGN گفته:

دیدن آن‌که بازیکنان ما به همین زودی گشت و گذار در محیط بازی را آغاز کرده‌اند، باعث شد که ایده اضافه کردن جزئیات بیش‌تر به بازی به ذهنمان خطور کند.

فورد در ادامه توضیح داد که این آپدیت جدید با آپدیت‌های ارائه شده پیشین تفاوت‌های بسیاری دارد و بازیکنان برای دست‌یابی به جزئیات و منابع اضافه شده به بازی، باید زیادی زمان را صرف کنند. اما در عین حال اضافه کرد که جای نگرانی وجود ندارد چرا که Plains of Eidolon در همان سیاره اول بازی در دسترس خواهد بود و نیز هر دو دسته از بازیکنان حرفه‌ای یا تازه‌کار می‌توانند منابع مورد نیاز خود را به راحتی تامین کنند.

فورد در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید کمپانی Digital Extremes در آینده نیز فضاهای جهان‌باز بیش‌تری به بازی اضافه خواهد کرد، گفت که همه‌چیز در آینده به میزان استقبال بازیکنان از این آپدیت بستگی دارد. 

در زیر می‌توانید تریلر جدید بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده