// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

نسخه Early Access بازی Defend the Cake منتشر شد

نفرات سابق استودیو بلیزارد و استودیو رایت گیمز با تشکیل تیمی، نسخه Early Access بازی Defend the Cake را برای پی سی و مک منتشر کردند.

اگر از کاربرانی هستید که به بازی‌های Tower Defense و همچنین کیک علاقه دارید شاید این خبر برایتان جالب باشد. در میان جدیدترین اخبار بازی برخی از نفرات سابق استودیو بلیزارد و استودیو رایت گیمز اعلام کردند که بازی Defend the Cake از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای پی سی منتشر شده است.

در بازی Defend the Cake شما باید از کیک خود در مقابل حشراتی که قرار است آن را میل کنند، دفاع کنید. در این بازی ۱۸ مرحله مختلف جای گرفته است که با ویژگی‌ها، محیط‌ها و دشمنان مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد و وظیفه شما این است که با پیدا کردن استراتژی دقیق، از کیکی که متعلق به Eggperor Shellmane است مراقبت کنید. همچنین حالتی چالش-محور نیز برای کاربران کارکشته در نظر گرفته شده است که با نام Score Attack در بازی یافت می‌شود. کاربران می‌توانند با تجربه این حالت برای دریافت بیشترین امتیاز با یکدیگر به رقابت بپردازند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد تیم سازندگان این بازی از توسعه‌دهندگان سابق استودیو‌های بلیزارد و رایت گیمز تشکیل شده است که شامل جاستین کلینچوچ، طراح فنی (بازی Star Craft II و بازی Heroes of the Storm)، نائومی یی، طراح خلاق (بازی League of Legends و بازی Magic Leap) و تولی کارتر، آرتیست فنی (بازی League of Legends) می‌شود.

بازی Defend the Cake هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access استیم برای پی سی و مک با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس است. گفتنی است که این بازی ۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و تا تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) با ۴۰ درصد تخفیف همراه است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنند.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده