نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

ویدیوها و تصاویر جدیدی از انیمیشن The LEGO Ninjago Movie منتشر شد

از آنجایی که تنها چند روز دیگر به اکران فیلم The LEGO Ninjago Movie باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر سه ویدئو کوتاه و تصاویری از شخصیت‌های این انیمیشن منتشر کرد.

کمپانی Warner Bros. Pictures به تازگی ۳ ویدئو کوتاه از فیلم لگو نینجاگو (The LEGO Ninjago Movie) و روند ساخت آن به همراه چندین تصویر از شخصیت‌های این انیمیشن منتشر کرده است. در ویدئو اول که با عنوان بازگشت به مدرسه «Back to School» نام‌گذاری شده، نیا با صداپردازی ابی جیکوبسن قسمت‌هایی از «راهنمای نینجا برای هر چیزی که یک نینجا برای تبدیل شدن به نینجا نیاز دارد» را به شما نشان داده و آموزش می‌دهد. براساس این آموزش به نظر می‌رسد که شما نیاز به یک راه و گذرگاه مخفی در کمد شخصی خود در مدرسه نیاز دارید. جکی چان که در این انیمیشن صداپردازی شخصیت استاد وو را برعهده دارد، در ویدئو دوم به شما روند آموزش هنرهای رزمی بدلکاران و افراد متعدد و آماده‌سازی آنها را برای انیمیشن The LEGO Ninjago Movie نشان و تمامی این مراحل را برای شما توضیح می‌دهد. همچنین در ویدئو سوم که ساخت انیمیشن لگو نینجاگو «Kicks & Bricks: Making The Lego NINJAGO Movie» نام دارد، ما می‌توانیم نگاه کلی به پشت صحنه‌ها و بازیگران و صداپردازان بیاندازیم. شما در انتهای همین پست علاوه بر تماشای پوستر‌ها جدید، می‌توانید این سه ویدئو جالب که دیدن آن خالی از لطف نیست را مشاهده و دانلود کنید.

دیو فرانکو در نقش لوید، جکی چان افسانه‌ای در نقش استاد وو، مایکل پنیا در نقش کی، کمیل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زین، ابی جاکوبسن در نقش نیا، جاستین ثرو در نقش گارمادون، فرد ارمیسن در نقش کول و الیویا مان در نقش کوکو، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در جدیدترین قسمت از سری انیمیشنی لگو کمپانی Warner Bros. Pictures به نام The LEGO Ninjago Movie حضور دارند.

این انیمیشن از اسباب بازی‌های محبوب لگویی الهام گرفته شده است. داستان انیمیشن ماجراجویی The Lego Ninjago Movie در جزیره‌ای به نام نینجاگو جریان دارد که لوید ملقب به نینجا سبز به همراه پنج نینجا دیگر که از مبارزان نینجایی خیابانی هستند وظیفه دارند تا از این شهر دفاع کنند. آن‌ها باید از این شهر در برابر شخصیت شیطان صفتی به نام گارمادون دفاع کنند. لوید متوجه می‌شود که گارمادون پدر او است و باید با پدرش مبارزه کند. استاد وو رئیس این گروه است. او با وجود آن که بسیار پیر به نظر می‌رسد، اما بسیار دانا است. او به نینجاها یاد می‌دهد که برای شکست گارمادون اول باید انضباط را یاد بگیرند، سپس آن‌ها باید با کنترل غرور خود باید بتوانند از قدرت درونی خود موسوم به Spinjitzu، به درستی استفاده کنند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده چارلی بین، کارگردان انیمیشن‌هایی چون Robotboy و TRON: Uprising، بوده است و هیلاری وینستون، باب لوگان و پل فیشر نیز بر روی فیلمنامه فیلم The Lego Ninjago Movie کار کرده‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر، کارگردانان انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie)، نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The LEGO Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

The LEGO Ninjago Movie

برای دانلود این تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود این ویدئو از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود این ویدئو از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده