نویسنده: سهند عباسپور
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تصاویر و ویدیو جدیدی از بازی Yakuza Kiwami 2 منتشر شد

گویا مجموعه‌ی Yakuza قرار نیست به این زودی‌ها صفحه‌ی اخبار را ترک کند و حالا سگا تریلر و تصاویر جدیدی از آخرین بازی در حال ساخت این کمپانی، یعنی Yakuza Kiwami 2 منتشر کرده است.

کمپانی Sega تعدادی تصویر و یک ویدیو را از بازی در حال ساخت Yakuza Kiwami 2 که در حقیقت بازسازی نسخه قدیمی این سری یعنی بازی Yakuza 2 است، منتشر کرد که بازگشت شخصیت‌ها و صداپیشگان آن‌ها را که البته از چهره‌هایشان نیز به جای صورت‌ شخصیت‌های اصلی استفاده شده، نشان می‌دهد.

هاکیرو نقش ریو تاکاشیما را ایفا می‌کند، از چهره و صدای هوکا کینوشیتا در شخصیت واتارو کوراهاشی استفاده شده، یوئیچی کیمورا به جای تسوتومو بسشو و سوسومو تراجیما به عنوان کار‌آگاه جیرو کاوارا بازی خواهد کرد.

در مقایسه با Yakuza 2 اصلی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، به دلیل عدم استفاده از تکنولوژی ضبط حرکات (Motion capture) در آن زمان و در نتیجه استفاده نکردن از چهره‌ی حقیقی بازیگران به جای شخصیت‌های اصلی بازی، بعضی از بازیگران جایگزین شده و تغییر کرده‌اند. نکته‌ی جالب در این تغییرات، شباهت بسیاری است که میان تراجیما و کارآگاه کاوارا وجود دارد که باعث شده کار برای سازندگان، آسان‌تر شود و بازی نزدیکی بیشتری به نسخه‌ی اصلی خود داشته باشد.

ویدیوی منتشر شده در حقیقت چیزی از گیم‌پلی بازی نمایش نمی‌دهد، اما به صورت اجمالی نگاهی بر کات‌سین‌ها و ویژگی‌های گسترده‌ی این بازی دارد و خود بازیگران هستند که شانسی برای آشنایی با چهره‌ها و صدا‌های جدید به ما می‌دهند. قابل ذکر است که بازیگران، چهره‌ها و شخصیتی کاملا مناسب نقش‌هایشان دارند و مانند همیشه سگا در این زمینه بهترین‌های ممکن را انتخاب کرده است.

شما می‌توانید تصاویر و ویدیوی منتشر شده را در انتهای خبر مشاهده کنید. همچنین Yakuza Kiwami 2 در نمایشگاه توکیو گیم شو نیز قابل بازی خواهد بود. پس مدتی دیگر، منتظر اخبار جدید از این بازی و پوشش آن‌ها توسط زومجی باشید.

به‌تازگی سگا، دو بازی جدید دیگر را هم معرفی کرده است: یکی بازی Hokuto Ga Gotoku که سبکی ترکیبی از Yakuza و انیمه‌ی First of the North Star دارد و دیگری بازی Yakuza Online که روی پلتفرم‌های موبایل و پی سی به طور رایگان عرضه خواهد شد.

بازی Yakuza Kiwami 2 در تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) در کشور ژاپن و به‌طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده