نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تبلیغ تلویزیونی IMAX فیلم Kingsman: The Golden Circle

کمپانی فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی جدید و IMAX فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را منتشر کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle اکران خواهد شد و کمپانی فاکس قرن بیستم تبلیغات خود را برای پیش‌فروش بلیط‌های این فیلم مورد انتظار گسترش داده است. مدتی می‌شود که پیش‌فروش بلیط‌های سینماهای IMAX این فیلم آغاز شده و حال، کمپانی فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی اختصاصی جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle برای نسخه IMAX آن منتشر کرده است. بیشتر این تصاویر را در اولین و دومین تریلر این فیلم و همچنین تبلیغ‌های تلویزیونی منتشر شده آن، مشاهده کرده بودیم؛ اما این تبلیغ تلویزیونی حاوی تصاویر جدید کمی نیز است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است. این برای اولین‌بار است که وان کارگردانی دنباله یکی از فیلم‌های خود را بر عهده داشته است. با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت قسمت سوم فیلم Kingsman نیز شنیده می‌شود.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر امسال (۳۱ شهریور) به روی پرده‌های سینما برود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده متیو وان و جین گولدمن بر اساس کامیک کینگزمن اثر مارک میلار، بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده