نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر جدید گیم پلی بازی The Evil Within 2 منتشر شد

کمپانی بتسدا سافت‌ورکس به طور رسمی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Evil Within 2 منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی بتسدا سافت‌ورکس به صورت رسمی ۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی The Evil Within 2 را در قالب یک تریلر منتشر کرد. این تریلر گوشه‌ای از فصل دوم بازی را با معرفی یک موجود وحشتناک به نام «گاردین» به تصویر می‌کشد و از آنجایی که در نگاه اول نابود کردن این هیولای اره‌برقی به دست، غیر‌ممکن به نظر می‌رسد، تنها گزینه‌ی موجود فرار و حفظ بقا است.

بازی ترسناک The Evil Within 2 ادامه‌ی داستان کارآگاه سباستین کاستلانوس را روایت خواهد کرد که ظاهرا همه چیز خود را از دست داده است و این شامل دختر او نیز می‌شود. سباستین به عنوان آخرین تلاش خود برای بهبود شرایط، با شرکت MOBIUS همکاری تازه‌ای آغاز می‌کند تا از این طریق دختر خود لیلی را نجات دهد. شایان ذکر است که شرکت MOBIUS در نسخه‌ی اول بازی نیز وجود داشت و باعث تمامی این حوادث ناگوار است.

از دیگر اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به معرفی شخصیت جدید این نسخه با نام استفانو ولنتینی اشاره کرد که چندی قبل کمپانی بتسدا با انتشار یک ویدیو آن را به مخاطبان معرفی کرد. بازی The Evil Within 2 در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد و در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نشده است.

تریلر جدید گیم‌پلی بازی The Evil Within 2 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده