نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳

پخش فصل بعدی سریال Twin Peaks بعید به نظر می رسد

با توجه به اینکه به پایان فصل سوم سریال توئین پیکس (Twin Peaks) نزدیک می‌شویم، اما هیچ بیانیه رسمی مبنی بر ساخت فصل دیگری از این برنامه تلویزیونی وجود ندارد.

با اینکه تنها ۵ قسمت از فصل کنونی سریال تلویزیونی توئین پیکس (Twin Peaks) باقی مانده است، درباره اینکه آیا کارگردانان این سریال یعنی دیوید لینچ و مارک فراست فصل بعدی را هم خواهند ساخت یا خیر گمانه‌ زنی‌های خیلی زیادی وجود دارد. دیوید نوینز رئیس شبکه شوتایم (Showtime) نظرش را در این باره اعلام کرد اما امیدوار کننده به نظر نمی‌آید.

در مراسم تابستانه کنفرانس مطبوعاتی منتقدان برنامه‌های تلویزیونی از نوینز درباره اینکه به نظر او آیا فصل چهارمی هم برای این سریال وجود دارد یا خیر پرسیده شد. دیوید نوینز خطاب به هالیوود ریپورتر پاسخ داد:

فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد، اما دور از ذهن و غیر ممکن هم نیست. ما مدتی است که از این گفت‌وگو‌ها و سوال‌ها اجتناب می‌کنیم. اما مسأله این است که ما می‌خواهیم به داستان اجازه دهیم که فرم مورد نظر را به خود بگیرد و در انتها مردم ببینند که چه احساسی نسبت به کل داستان و انتهای آن دارند.

Twin Peaks

با این حال نوینز اعلام کرد که شبکه خیلی از عملکرد سریال Twin Peaks خوشحال بود و این بدان معنی است که شاید لینچ تصمیمی برای ساخت فصل بعدی این برنامه تلویزیونی بگیرد. با اینکه تعداد بینندگان زنده این برنامه هنوز به اندازه‌ی کافی بالا نرفته است، اما نوینز در این باره توضیح داد که ارزش این سریال کم کم دارد ارزش شبکه را بیش از پیش بیشتر می‌کند. او در ادامه توضیح داد:

من خیلی از عملکرد این برنامه تلویزیونی راضی و خوشحال هستم. این برنامه کسب و کار شبکه را به مسیری برد که هیچ چیز دیگری به جز آن نتوانسته بود این کار را بکند. این اتفاق خیلی جالب است. همچنین در مسیری که سریال ما را در آن قرار داده تا حدودی متوجه شدیم که شبکه نتفلیکس در دنیا چگونه به نظر می‌رسد. اگرچه تعداد بینندگان کلی آن به اندازه بزرگترین سریال‌های این شبکه هم نیست، اما تاثیر خیلی خوب و قابل ملاحظه‌ای بر روی تعداد مشترکین ما داشته است. در واقع این تاثیر قابل ملاحظه بر روی تعداد مشترکین چندین ماه تاثیر خیلی زیادی گذاشت.

فصل کنونی سریال توئین پیکس که در حال حاضر از شبکه Showtime پخش می‌شود، در واقع بعد از ۲۶ سال است که بر روی آنتن آمده است زیرا این سریال بعد از پخش فصل ۲ در سال ۱۹۹۱ به طور کلی متوقف شد. خود لینچ هنوز هیچ نظری درباره احتمال ساخت و پخش فصل بعدی این برنامه مطرح نکرده است اما در ماه می او اظهار داشت که فیلمسازی‌اش را به پایان رسانده است. از طرف دیگر فراست سال گذشته کتاب دیگری با عنوان The Secret History of Twin Peaks را منتشر کرد و نسخه دیگری هم با نام Twin Peaks: The Final Dossier در ماه اکتبر امسال منتشر خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده