نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز دوم مرحله اصلی

دیشب دومین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 به کار خود پایان داد. ما هم بهترین حرکات این روز را در قالب یک ویدیو برای شما آماده کرده‌ایم.

روز دوم از مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 در حالی به کار خود پایان داد که شاهد جدایی دو تیم محبوب از براکت پایینی بودیم. از اتفاقات مهم این روز می‌توان به معرفی بازی کارتی جدید دوتا با نام Artifact و حذف تیم‌های Evil Geniuses و Team Secret از گردونه‌ی رقابت‌ها اشاره کرد تا تعداد تیم‌های باقیمانده به عدد ۱۰ برسد. در این مطلب قصد داریم تا بهترین حرکات تیم‌ها را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم. با زومجی همراه باشید.

دومین روز از مرحله‌ی اصلی مسابقات با دیدار میان تیم‌های LGD.Forever Young و TnC Pro Team از براکت بالایی کار خود را آغاز کرد و تیم LFY با نتیجه‌ی ۰-۲ رقیب خود را شکست داد و راهی روز بعدی مسابقات شد. در دیدار بعدی این روز، در براکت بالایی تیم Virtus.Pro به مصاف تیم LGD Gaming رفت که تیم VP در دو بازی نخست خود به پیروزی دست یافت و به این ترتیب تیم LGD Gaming به براکت پایینی سقوط کرد. در براکت پایینی نیز دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار، Team Secret با نتیجه‌ی ۱-۲ مغلوب Team Liquid شد و در دیدار دیگر، Team Empire با کسب دو پیروزی به کار تیم Evil Geniuses پایان داد. بهترین حرکات این روز را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده