نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

دو سریال Ballers و Insecure برای فصل بعد تمدید شدند

شبکه HBO به طور رسمی و در طی بیانیه‌ای، سریال فوتبالیست‌ها (Ballers) را برای فصل چهار و سریال ناامن (Insecure) را برای فصل سه تمدید کرد.

با توجه به اینکه هر دو سریال Ballers و Insecure رکورد بیننده را در این فصل خود شکستند، شبکه HBO به طور رسمی سریال Ballers را برای چهارمین فصل و سریال Insecure را برای سومین فصل تمدید کرد. این خبر توسط معاون اجرایی برنامه‌ریزی این شبکه، یعنی امی گراویت، به طور رسمی اعلام شد. او گفت:

ما خیلی هیجان‌زده و خوشحالیم که تعداد بینندگان دو سریال فوتبالیست‌ها و ناامن در تابستان به شدت بالا رفته و رکورد شکسته است. ما افتخار می‌کنیم که در این مسیر با دواین، ایسا و همه کسانی که در ساخت این دو سریال همکاری می‌کنند همراه هستیم.

سریال Ballers داستان سبک زندگی پیچیده و درهم‌وبرهم و همچنین مشکلات زندگی واقعی یک بازیکن کنونی و سابق فوتبال آمریکایی را به تصویر می‌کشد. دواین جانسون در این سریال نقش یک سوپراستار سابق فوتبال آمریکایی به نام اسپنسر استرسمور را ایفا می‌کند که خودش را مدیر مالی بازیکنان کنونی تیم میامی معرفی کرده است. این سریال کمدی که توسط استیفن لوینسن، تهیه‌کننده سریال Boardwalk Empire، کارگردانی می‌شود، پخش فصل سوم خود را که ۱۰ قسمت دارد از یکشنبه ۲۳ جولای (۱ مرداد)‌ در ساعت ۱۰ شب به وقت محلی به طور اختصاصی از شبکه HBO آغاز کرده است.

بازیگران دیگر این فصل سریال Ballers عبارتند از: راب کوردری، جان دیوید واشنگتن، عمر بنسون میلر، داناون کارتر، تروی گریتی، لاندن براون، جازمین سایمون و دولی هیل. استیفن لوینسن علاوه بر کارگردانی این سریال، نقش تهیه‌کنندگی را هم در کنار مارک والبرگ، دواین جانسون، دنی گارسیا، پیتر برگ، اوان رایلی، راب وایس، جولیان فارینو، دنیس بیگز و کرین مک کارتی بر عهده دارد.

از طرف دیگر سریال Insecure که توسط ایسا ری و لری ویلمور ساخته شده است، داستان دوستی دو زن سیاه‌پوست را نقل می‌کند. آنها علاوه بر اینکه مجبورند با عیب‌های مختلف زندگی روزمره‌شان سر و کار داشته باشند و با آنها کنار بیایند، باید با بی‌نهایت تجربیات ناراحت‌کننده و تلخی که هر روز برایشان پیش می‌آید هم روبه‌رو شوند. در این سریال ایسا ری، اوان اورجی، جی الیس و لیسا جویس ایفای نقش می‌کنند. این درام کمدی، فصل دوم خود را که ۸ قسمت است از یکشنبه ۲۳ جولای (۱ مرداد)‌ در ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی به طور اختصاصی از شبکه HBO آغاز کرده است.

ایسا ری علاوه بر کارگردانی این سریال، نقش تهیه‌کنندگی را هم در کنار پرنتیس پنی، ملینا متسوکس، مایکل روتنبرگ، دیو بکی و جاناتان بری بر عهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده