نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ اکران فیلم Cowboy Ninja Viking با بازی کریس پرت، اعلام شد

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم «کابوی نینجا وایکینگ» (Cowboy Ninja Viking) با نقش آفرینی کریس پرت، را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم Cowboy Ninja Viking را رسما تایید و اعلام کرده است. در این فیلم که اقتباسی از کامیک‌های The Image Comics خواهد بود، کریس پرت در نقش اصلی به ایفای نقش خواهد پرداخت. پرت بیشتر برای بازی در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) شناخته شده است. طبق گفته یونیورسال، فیلم Cowboy Ninja Viking قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ، قسمت ششم و بدون عنوان فیلم Transformers از کمپانی پارامونت پیکچرز اکران خواهد شد.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در فیلم Cowboy Ninja Viking کریس پرت قرار است نقش یک نوع جدید از قاتل‌های حرفه‌ای را بازی کند که باید سه توانایی‌ و مهارت کابوی، نینجا و وایکینگ را یاد بگیرد. این مجموعه، یک رمان گرافیکی متعلق به Image Comics است و توسط ای‌جی لیبرمن و رایلی روسمو خلق و معرفی شده است. با این حال، این فیلم هنوز کارگردانی ندارد و یونیورسال در حال مذاکره با کارگردان‌های مدنظر خود است. در ابتدا قرار بود چاد استاهلسکی و دیوید لیچ کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشند، اما هرکدام مسیر دیگری را انتخاب کردند و مشغول کار روی پروژه‌های دیگری هستند.

استاهلسکی در حال حاضر کارگردانی فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده دارد و لیچ نیز کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را بر عهده گرفته است. مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد) دیگر گزینه یونیورسال برای کارگردانی فیلم Cowboy Ninja Viking بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم در ابتدا بر عهده پاول ورنیک و رت ریس، نویسنده فیلم Deadpool (ددپول) بوده که در حال حاضر توسط کریگ مازن در حال اصلاح و بازنویسی است. گایمون کسدی، مارک گوردون و بن فورکنر نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Cowboy Ninja Viking حضور خواهند داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده