// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی موبایل Zlatan Legends در تاریخ ۲۶ مرداد عرضه جهانی خواهد شد

بازی موبایل Zlatan Legends روایتگر ابرقهرمانی به نام زلاتان ابراهیموویچ در کهکشان خواهد بود. در ادامه با محتوای خبر با زومجی همراه باشید.

در طی اقدامی، استودیوی بازی‌سازی ایزبیت (ISBIT) تصمیم گرفته تا بازی‌ای با نام Zlatan Legends برگرفته از مرد افسانه‌ای فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ، برای پلتفرم موبایل عرضه کند. برای دوستان غیرفوتبالی باید عرض کنم که ابراهیموویچ فوتبالیستی سوئدی است که سابقه بازی در تیم‌های اینترمیلان، بارسلونا، پاریس سنت ژرمن و اخیرا منچستر‌ یونایتد را داشته است. این بازیکن با کسب جوایز و افتخارات برتر متعدد و همچنین با رفتار و شخصیت عجیب و غریب و مغرور خود توانسته شهرت زیادی را بین عموم مردم کسب کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان بازی Zlatan Legends مشخص نشده، اما طبق تریلر تبلیغاتی پخش‌شده از بازی، شما باید در نقش زلاتان به عنوان نجات‌دهنده کهکشان به مبارزه در مقابل هجوم دشمنان فضایی بپردازید. تاکنون شاهد بسیاری از بازی‌های موبایل بر مبنای بازیکنان فوتبال از جمله رونالدو، مسی و نیمار بوده‌ایم، حال باید ببینیم که زلاتان هم می‌تواند در دیگر زمینه‌های غیر فوتبالی موفقیت کسب کند یا خیر.

این بازی اندروید و آیفون به صورت رسمی و جهانی در تاریخ ۲۶ مرداد منتشر خواهد شد.

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده