نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

میلا یوویچ به جمع بازیگران فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen اضافه شد

سازندگان فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen از اضافه شدن میلا یوویچ به جمع بازیگران این فیلم خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم هل‌بوی: پیدایش ملکه خونین (Hellboy: Rise of the Blood Queen) رسما انتخاب و معرفی شد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، میلا یوویچ، بازیگر فیلم‌هایی چون عنصر پنجم (The Fifth Element)، فرابنفش (Ultraviolet) و مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول (Resident Evil)، به جمع بازیگران بازسازی فیلم Hellboy (هل بوی) اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی ملکه خونین را در این فیلم بازی کند.

علاوه بر یوویچ، تاکنون حضور دیوید هاربر برای بازی در نقش پسر جهنمی و ایان مکشین برای بازی در یک نقش نامشخص که طبق گفته سازندگان شخصیت محبوبی است، در فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen رسما تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم از جمله خلاصه داستان آن منتشر نشده است، اما با توجه به نام فیلم، انتظار می‌رود که فیلم Rise of the Blood Queen به پیدایش ملکه خونین نیز بپردازد و تنها روی شخصیت پسر جهنمی تمرکز نکند. علاوه بر این، انتظار می‌رود شاهد شخصیت‌های محبوب دیگری از دنیای کامیک مایک میگنولا در این فیلم باشیم.

کارگردانی فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک میگنولا نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال آینده میلادی اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده