// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

نینتندو 3DS XL با ظاهر بازی Metroid: Samus Returns معرفی شد

کمپانی نینتندو با انتشار تصاویری، از کنسول 3DS XL جدید خود با ظاهر بازی Metroid: Samus Returns رونمایی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی نینتندو در آستانه عرضه بازی Metroid: Samus Returns، از باندل کنسول نینتندو 3DS XL جدید خود که با حال‌و‌هوای این بازی طراحی شده است، رونمایی کرد. این محصول که به صورت محدود تولید خواهد شد، عکس ساموس را در جلو  این کنسول به همراه دارد و همچنین رنگ کنسول با حال‌و‌هوای لباس ساموس طراحی شده است. ضمنا لوگو Screwattack نیز در قسمت پشتی این کنسول دیده می‌شود.

محصول جدید قرار است همزمان با بازی Metroid: Samus Returns در تاریخ ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شود، گفتنی است که بازی یاد شده به همراه این کنسول عرضه نخواهد شد و بازی باید جداگانه خریداری شود.

بازی Samus Returns در واقع ادامه نسخه گیم‌بوی این مجموعه یعنی بازی Metroid II: Return of Samus است که در سال ۱۹۹۱ عرضه شده بود. نسخه جدید این بازی از جلوه‌های ارتقا یافته و حالت سه‌بعدی که می‌توان آن را غیر فعال نیز کرد، بهره‌ می‌برد. همچنین قابلیت هدف‌گیری ۳۶۰ درجه نیز در این بازی تعبیه شده است که به ساموس اجازه می‌دهد به اطراف خود شلیک کند.

از ویژگی‌های جالبی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است می‌توان به سیستم دفاعی تازه اشاره کرد. ساموس با استفاده از این سیستم می‌تواند حملات دشمنان را دفع کرده و به سمت آنها برگرداند که گویا در نبرد با باس‌ها بسیار موثر است. علاوه بر این ساموس از قابلیت جدیدی به نام Aeion بهره‌ می‌برد که به طور مثال به او قدرت‌های جدیدی می‌بخشد. یکی از این قابلیت‌ها، مربوط به سیستم Scan Pulse‌ می‌شود که به ساموس کمک می‌کند راه خود را در نقشه پیدا کند. این ویژگی می‌تواند مشکلات قبلی این بازی را که شامل گم‌شدن کاربران در نقشه می‌شد، برطرف کند.

در خبر‌های دیگر می‌توانید تریلر E3 2017 بازی Samus Returns را به همراه تریلر گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای آن، در زومجی تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر کنسول جدید را مشاهده کنید:

metroid samus returns

metroid samus returns

 

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده