// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

جزئیات بیشتری از بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT منتشر شد

اسکوئر انیکس تاریخ شروع بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT را اعلام کرد.

چندی پیش خبری منتشر شد و در جریان آن اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Dissidia Final Fantasy NT، اعلام کرد که این بازی دارای بتای محدود خواهد بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری از بتای محدود بازی Dissidia Final Fantasy NT را منتشر کرده است.

از تاریخ سه شهریور (۲۵ آگوست) تا تاریخ ۱۲ شهریور (سه سپتامبر) علاقه‌مندان می‌توانند به بتای محدود این بازی دسترسی داشته باشند. البته قبل از آن باید ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام کردن نیز اگر جزو کاربران آمریکایی پلی‌استیشن 4 هستید به اینجا و اگر جزو کاربران اروپایی هستید، به اینجا مراجعه کنید. یادتان باشد تنها تا تاریخ ۲۹ مرداد برای ثبت نام فرصت دارید. همچنین اعلام شده است که دعوت‌ نامه‌ی بتا به صورت اتفاقی برای اشخاصی که ثبت نام کرده‌اند، فرستاده خواهد شد.

بازی Dissidia Final Fantasy NT یک بازی مبارزه‌ای است که اولین نسخه‌ی آن در سال ۲۰۰۹ برای کنسول PSP عرضه شد. در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های دنیای فاینال فانتزی از ۳۰ سال گذشته تا به امروز هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به کلود، کفکا و لایتنینگ اشاره کرد. نحوه مبارزه‌های بازی نیز به صورت سه به سه است و در جریان آن‌ها می‌توانید از سامون‌های معروف شخصیت‌ها استفاده کنید. همچنین کمپانی اسکوئر انیکس یک شخصیت جدید را برای این بازی معرفی کرد.

علاقه‌مندان به بازی Final Fantasy X می‌توانند شخصیت جکت را انتخاب کرده و با وی به مبارزه کردن بپردازند. البته در جریان بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT، شخصیت جکت در دسترس نخواهد بود.

بازی Dissidia Final Fantasy NT در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده