// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

Project Cars 2 روی ایکس باکس وان ایکس تفاوت محسوسی با پلی استیشن 4 پرو خواهد داشت

کارگردان بازی Project Cars 2 در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته است که بهترین جلوه‌های بصری نسخه‌ی کنسولی این بازی، برای ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود.

مایکروسافت پس از معرفی کنسول ایکس باکس وان ایکس تایید کرد که بازی‌های مولتی پلتفرم، روی این کنسول با گرافیک بهتر اجرا خواهند شد. در حالی که هنوز این موضوع ثابت نشده است، در جدیدترین اخبار بازی، کارگردان بازی Project Cars 2 گفته است که بازی جدیدشان روی ایکس‌باکس وان ایکس گرافیک به مراتب بهتری خواهد داشت.

استفان ویلیون، کارگردان بازی Project Cars 2، در مصاحبه‌ی جدیدش نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس بازی را بهترین نسخه‌ی کنسولی از نظر گرافیکی توصیف کرده است:

من دقیقا تمام تفاوت‌های نسخه‌‌ی ایکس‌باکس وان ایکس با پلی استیشن 4 پرو را نمی‌توانم بگویم، ولی قطعا Project Cars 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس بهتر اجرا خواهد شد و این تفاوت قابل توجه خواهد بود؛ چرا که شما سخت‌افزار قوی‌تری را استفاده می‌کنید.

بسیاری نیز انتظار شنیدن چنین صحبت‌هایی را داشتند؛ چرا که ایکس‌باکس وان ایکس با تفاوت ۴۰ درصدی با پلی‌استیشن 4 پرو، قوی‌ترین کنسولی است که تا به حال ساخته شده است. شما می‌توانید مقایسه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با پلی‌استیشن پرو را در زومجی بخوانید.

در آن‌سو اگر یک پی‌سی با سخت‌افزار موردنیاز را داشته باشید، Project Cars 2 به خوبی روی آن اجرا می‌شود. ویلیون گفته است که ایکس‌باکس وان ایکس سخت‌افزار قدرتمندی است و آن‌ها تلاش می‌کنند از حداکثر ظرفیتش استفاده کنند. او همچنین اضافه کرد که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس بازی Project Cars 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس از بیشتر کامپیوتر‌ها (به‌جز پی‌سی‌های رده بالا) بهتر اجرا خواهد شد.

Project Cars 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. کنسول‌ ایکس‌باکس وان ایکس را نیز می‌توانید طی ماه نوامبر (آبان-آذر) با قیمت ۵۰۰ دلار خریداری کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده