نویسنده: اردوان جلیلی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

رویداد تابستانی بازی Overwatch شروع شد

امسال نیز مانند سال گذشته رویداد تابستانی بازی overwatch در دسترس قرار گرفته است. این رویداد شامل آیتم‌ها و لباس‌های جدیدی است و همچنین آیتم‌های سال گذشته را نیز شامل می‌شود.

رویداد بعدی بازی overwatch هم اکنون در دسترس است. مانند رویداد تابستانی سال پیش امسال هم این رویداد با آیتم‌ها و اسکین‌های جدید برای مدت محدودی در دسترس است. همچنین حالت مخصوص LucioBall نیز در این رویداد به بازی اضافه شده است. برای خیلی از بازیکنان آیتم‌هایی که در رویداد‌ها به بازی اضافه می‌شوند مهمترین بخش قضیه هستند که در این رویداد نیز برای کاراکتر‌های Sombra ،Widowmaker ،Reaper ،Junkrat و کاراکتر‌های دیگر لباس‌ها و آیتم‌هایی طراحی شده است. این آیتم‌ها نسبت به آیتم‌های رویداد تابستانی سال گذشته کمتر رنگ و بوی المپیکی دارند. برای مثال لباس شخصیت Soldier 76 شامل یک روپوش آبی، یک تی شرت هاوایی و سندل‌های همراه با جوراب است! اسلحه این کاراکتر هم جای خود را به یک اسلحه به نام A Salt Rifle داده است.

این رویداد همچنین شامل یک نقشه جدید برای حالت LucioBall است. LucioBall که حالتی شبیه به بازی Rocket League است شامل تیم‌هایی متشکل از شخصیت Lucio می‌شود. در این حالت شما باید با ضربه زدن توسط Lucio توپ را وارد دروازه حریف کنید. این رویداد همچنین شامل آیتم‌های سال گذشته نیز می‌شود بنابراین اگر سال گذشته آیتمی را از دست داده‌اید هم اکنون با قیمت‌های کمتر قادر به خرید آن‌ها خواهید بود.

آیتم‌های جدید رویداد تابستانی ۲۰۱۷ شامل این موارد است:

  • لباس‌های Legendary با قیمت 3000 امتیاز
  • لباس‌های Epic با قیمت 750 امتیاز
  • لباس‌های Rare با قیمت 225 امتیاز
  • لباس‌های معمولی با قیمت 75 امتیاز

آیتم‌هایی که از رویداد قبلی ۲۰۱۶ آزاد شده اند شامل این موارد‌ هستند:

  • لباس‌های Legendary با قیمت 1000 امتیاز
  • لباس‌های Epic با قیمت 250 امتیاز
  • لباس‌های Rare با قیمت 75 امتیاز
  • لباس‌های معمولی با قیمت 25 امتیاز

این رویداد از امروز تا تاریخ ۷ شهریور در دسترس خواهد بود. در این مدت لوت باکس‌های مخصوص این رویداد آزاد خواهند شد که شامل آیتم‌های همین رویداد هستند. همچنین در این آپدیت شانس اینکه آیتم های تکراری در لوت باکس ها باز کنید کاهش پیدا کرده و این مشکل تا حدی برطرف شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده