نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

سرهنگ کواریچ شخصیت منفی اصلی دنباله های فیلم Avatar خواهد بود

بعد از انتشار خبر بازگشت و حضور دوباره مت جرالد در قسمت جدید فیلم آواتار (Avatar)، حالا نوبت به اخبار معرفی شخصیت منفی اصلی این سری فیلم است.

بر اساس اخبار اخیر به‌دست آمده، مت جرالد که نقش کورپورال لایل وینفلیت را بازی می‌کرد، حالا قرار است دوباره در قسمت جدید فیلم آواتار هم حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد که قسمت‌های بعدی این سری فیلم قرار است یک «مردگان متحرک» واقعی باشد و تقریبا هرکسی که در این فیلم به نوعی مرده و نابود شده است، دوباره به داستان اصلی بازمی‌گردد.

اخیرا خبرگزاری Empire مصاحبه‌ی جدیدی با جیمز کامرون، کارگردان سری فیلم‌های آواتار، به عمل آورده است. در این مصاحبه کامرون توضیح داد که سرهنگ مایلز کواریچ شرور و سرسخت با بازی استیون لانگ نه‌تنها در هر چهار قسمت جدید این فیلم حضور خواهد داشت، بلکه در همه آنها هم قرار است نقش اصلی و منفی داستان را داشته باشد. او در ادامه توضیح داد:

یکی از نکات مثبتی که سری فیلم‌های آواتار دارد این است که شخصیت‌های آن تقریبا یکی هستند. در قسمت‌های جدید قرار است شخصیت‌ها، موقعیت‌ها و شرایط و همچنین موجودات جدید اضافه شود. من قصد دارم این شخصیت‌های جدید را در مکان‌های ناآشنا و تازه قرار دهم و آنها را وارد ماجراجویی‌های بزرگ‌تری بکنم. اما این‌گونه نیست که هر بار یک دسته شخصیت جدید داشته باشیم و هر دفعه شخصیت منفور دیگری وارد داستان شود که همین کار را جالب می‌کند. همان آدم قبلی قرار است نقش منفی را ایفا کند. لانگ خیلی نقشش را خوب ایفا می‌کند و در آینده‌ای نزدیک خیلی خیلی این نقش بهتر خواهد شد. من مطمئنم که استیون لانگ نقش خود را به بهترین شکل و با بیشترین توانش ایفا خواهد کرد.

ما هنوز هیچ اطلاعی نداریم که داستان چطور پیش خواهد رفت و چگونه می‌خواهد شخصیت‌هایی مانند لایل وینفلیت و کواریچ را دوباره به ریتم اصلی بازگرداند، اما خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود و مجبوریم تا زمان اکران فیلم صبر کنیم. آیا ماشین‌ها بیشتر از انسان‌ها خواهند شد؟ شاید زنده کردن یک شخصیت مرده و برگرداندن آن به داستان راحت‌تر و ارزان‌تر از این باشد که بخواهند یک شخصیت دیگر وارد فیلم کنند و وقت زیادی روی آن بگذارند. با اینکه هنوز درباره ترودی چیکن با بازی میشل رودریگز که در نبرد نهایی قسمت اول کاملا منفجر شد هیچ حرفی به میان نیامده، اما یادتان نرود که دکتر گریس اوگاستین با بازی سیگورنی ویور در قسمت جدید بازخواهد گشت.

بقیه بازیگرانی که در قسمت جدید فیلم Avatar باز میگردند عبارتند از: سم ورثینگتون، زوئی سالدانا، ژول دیوید مور، استیون لانگ و سیگورنی ویور. همچنین کلیف کورتیس و اونا چاپلین هم در این قسمت به لیست بازیگران اضافه شدهاند. تهیه‌کنندگی قسمت جدید فیلم آواتار را جیمز کامرون و جان لاندو از طریق کمپانی مشترکشان به نام Lightstorm Entertainment بر عهده دارند. کارگردانی این قسمت هم توسط جیمز کامرون انجام میشود. همچنین اعضای تیم نویسندگی آن علاوه بر جیمز کامرون، ریک جفا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو هستند.

کمپانی فاکس قرن بیستم و Lightstorm Entertainment اخیرا از طریق حساب کاربری رسمی آواتار در فیسبوک تاریخ اکرانی را برای چهار قسمت جدید سری فیلم آواتار اعلام کردند:

خیلی موقعیت عالی‌ای است که ما می‌توانیم برای ساخت این فیلمها با افراد بااستعداد و کاربلد همکاری داشته باشیم. تولیدات این چهار فیلم همزمان با هم آغاز میشود و شما به مرور میتوانید پیشرفت و روند هرکدام را به خوبی حس کنید. تاریخ اکران هرکدام از قسمتها عبارت است از: قسمت دوم ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، قسمت سوم ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، قسمت چهارم ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، قسمت پنجم ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴).

اولین قسمت سری فیلم‌های آواتار در سال ۲۰۰۹ اکران شد که همان زمان هم لقب پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین فیلم جهان را با کسب ۲.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس از آن خود کرد. رکورد آن که در باکس آفیس داخلی ۷۶۰ میلیون دلار بود، توسط فیلم Star Wars: The Force Awakens با ۹۳۶ میلیون دلار شکسته شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده