نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Kingsman: The Golden Circle

کمپانی فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) منتشر کرد.

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو دومین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد. حال، این کمپانی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی که Southern Charm نام دارد، شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle هستیم. با این حال، بیشتر این تصاویر را در دو تریلر اول این فیلم کمدی، اکشن و جاسوسی مشاهده کرده بودیم. در این تبلیغ تلویزیونی بیشتر با سازمان جاسوسی استیتزمن آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service، بوده است. طبق خلاصه داستانی که کمپانی فاکس قرن بیستم از فیلم منتشر کرده است:

اتفاقات Kingsman: The Golden Circle پس از فیلم The Secret Service جریان دارد. سرویس مخفی، یک سرویس جاسوسی، امنیتی و اطلاعاتی مستقل با سطح اختیارات بالا است که هدفی نهایی آن‌ها امن نگه داشتن جهان است. در فیلم Kingsman: The Golden Circle، قهرمانان فیلم اول با یک چالش جدید روبه‌رو می‌شوند. هنگامی که مقر آن‌ها نابود می‌شود، گروگان‌گیری در سطح جهان گسترش پیدا می‌کند و آن‌ها در طی ماجراجوییِ خود یک سازمان جاسوسی متحد دیگر در ایالات متحده آمریکا کشف می‌کنند. نام این سازمان جاسوسی استیتزمن است که همزمان با سازمان جاسوسی کینگزمن تاسیس شده است. حال، اعضای دو گروه با اتحاد و همکاری با یکدیگر به دنبال شکست و نابودی دشمنان مشترک خود هستند و اگزی باید رازهای بیشتری را کشف کند.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده متیو وان و جین گولدمن براساس کامیک کینگزمن اثر مارک میلار، بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده