// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

مانیتورهای مجهز به G-Sync و HDR امسال عرضه می‌شوند

برخی از گزارش‌ها حاکی از این هستند که در سال جاری میلادی، شاهد حضور نمایشگرهای مجهز به فناوری G-Sync و HDR در بازار خواهیم بود.

با وجود اخبار ناامیدکننده‌ای که نشان می‌داد نمایشگر Predator X27 ایسر در سال جاری به بازار عرضه نخواهد شد، کمپانی انویدیا اصرار می‌ورزد که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، نمایشگرهای مجهز به G-Sync و HDR را شاهد خواهیم بود. علاوه بر این، کمپانی ایسر، رقیب جدی ایسوس، امیدوار است که بتواند نمایشگر G-Sync و HDR خود را پیش از پایان سال عرضه کند.

انتظار می‌رود که امسال، نمایشگر ASUS ROG Swift PG27UQ روانه‌ی بازار شود. با این حال در گزارشی دیگر آمده است که عرضه‌ی نمایشگر مورد انتظار کمپانی ایسوس و مجهز به فناوری G-Sync و HDR، به سال ۲۰۱۸ موکول شده است.

دیو جیمز از وب‌سایت PCGamesN می‌نویسد:

امروز صبح با کمپانی‌های ایسوس و انویدیا صحبت کرده‌ایم و آنها به ما اطمینان داده‌اند که محصولات G-Sync و HDR تا پایان سال عرضه می‌شوند. ایسوس کماکان در حال کار برای عرضه‌ی نمایشگری با مشخصات تقریبا یکسان تا پایان سال است.

Acer Predator X27با این حال، گزارش PCGamesN با گزارش وب‌سایت PC Gamer در تناقض است. طبق گزارش پاول لیلی از پی‌سی گیمر، نمایشگر ROG Swift PG27UQ در سال ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد.

پاول لیلی می‌نویسد:

اتفاق مشابهی نیز برای نمایشگر ROG Swift PG27UQ ایسوس رخ داد که همزمان با محصول کمپانی ایسر معرفی شده بود. پس از پست توییتری ایسر مبنی بر تأخیر در عرضه‌ی نمایشگر Predator X27، تاریخ عرضه‌ی نمایشگر 4K ایسوس را از این کمپانی جویا شدیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، ایسوس اعلام کرد که این محصول، در سال آینده عرضه خواهد شد.

در حالی که ترجیح می‌دهیم گزارش PCGamesN صحت داشته باشد، اما به نظر می‌رسد محصول بالارده‌ی G-Sync و HDR ایسوس، در سال جاری روانه‌ی بازار نخواهد شد. در هر حال، این قضیه به این معنا نیست که ایسوس در ماه‌های آینده از نمایشگر دیگری رونمایی نخواهد کرد.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده