// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

ویدیوی جدید Assassin's Creed Origins اهرام جیزه را به تصویر می‌کشد

در ویدیوی منتشر شده از بازی Assassin's Creed Origins، شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی و اهرام جیزه مصر باستان هستیم.

از زمان معرفی شدن بازی Assassin's Creed Origins تا به امروز ویدیوی دیگری از گیم‌پلی بازی منتشر نشده؛ آن هم زمانی که این نسخه به یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های این مجموعه تبدیل شده است. با تمام این تفاسیر، اخیرا ویدیویی جدید از بازی Assassin's Creed Origins منتشر شده است که در جریان آن شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی و اهرام جیزه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان این ویدیوی ۱۸ دقیقه‌ای Assassin's Creed Origins شاهد مرحله فرعی What’s Yours Is Mine هستیم که توسط اشرف اسماعیل، کارگردان بازی، انجام می‌شود. ویدیوی مورد نظر با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس باکس وان ایکس ضبط شده و شاهد مناطق مختلفی از دنیای بازی هستیم.

در این ویدیو بایک، شخصیت اصلی بازی، را می‌بینیم که وارد منطقه‌ی تحقیق و جست‌وجو می‌شود و از Animus Pulse خود استفاده می‌کند تا دزدهای مورد نظر را پیدا کند. همچنین اسماعیل در جریان بازی کردن خود به این نکته اشاره کرد که بازیکنان با خارج شدن از محدوده‌ی در نظر گرفته‌شده برای انجام مراحل مختلف یا شناسایی شدن توسط دشمنان، با گزینه‌ی شکست در مراحل روبه‌رو نخواهند شد.

در اواخر ویدیو نیز شاهد اهرام جیزه هستیم که شخصیت بازی وارد یکی از آن‌ها می‌شود تا اردوگاه راهزن‌ها را از بین ببرد. در جریان نفوذ به این غار، سیستم مبارزه‌ها و مخفی‌کاری بازی بهتر از گذشته به نمایش گذاشته می‌شود. جدای از این موارد، از‌ آن‌جایی که داستان و دنیای بازی در مصر باستان رخ می‌دهد، قطعا شاهد نکات تاریخی بیشتری در نقاط مختلف بازی خواهیم بود.

با اینکه دنیای Origins نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی کرده، ولی مشکلاتی نیز در آن وجود دارد. اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، شاهد مشکلاتی در همگام‌سازی لب و انیمیشن‌های صورت هستیم که انتظار می‌رود در نسخه‌ی نهایی این ایرادها برطرف شوند.

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ پنج آبان (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده