// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

برنامه اسپاتیفای به صورت رسمی برای ایکس باکس وان تایید شد

مایکروسافت با راه‌اندازی صفحه برنامه اسپاتیفای در ایکس‌باکس وان، عرضه‌ی این برنامه روی این پلتفرم را تایید کرد.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول اینکه میجر نلسون در حال کار با برنامه‌ی اسپاتیفای روی ایکس‌باکس وان است و به احتمال زیاد، به زودی شاهد عرضه‌ی این نرم‌افزار استریم موسیقی روی ایکس‌باکس خواهیم بود.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، مایکروسافت صفحه‌ی رسمی اسپاتیفای را روی ایکس باکس وان راه‌اندازی کرده و با توجه به این صفحه می‌توان به این نتیجه رسید که برنامه اسپاتیفای به صورت رسمی برای ایکس‌باکس وان تایید شده است. همچنین در توضیحات نوشته شده که اسپاتیفای تمامی امکانات خود را در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان گذاشته است. به عبارتی قابلیت‌های این برنامه روی ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 یکسان خواهد بود.

با سرویس Spotify زمانی که در حال بازی کردن هستید، می‌توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید و به راحتی بین لیست آهنگ‌های خود، آلبوم‌ها و موسیقی‌های مختلف سوییچ کنید. نکته‌ی جالب اینجا است که از طریق تبلت یا گوشی موبایل خود می‌توانید آهنگ‌ها را عوض کنید و دیگر نیازی نیست که هر بار از بازی خارج شوید. در آخر اعلام شده است که اگر جزو کاربران پرمیوم اسپاتیفای باشید، می‌توانید آهنگ‌ها را با کیفیت بیشتری گوش دهید. این در حالی است که کاربران عادی اسپاتیفای، باید آگهی‌های تبلیغاتی را تحمل کنند و آهنگ‌ها را با کیفیت معمولی گوش بدهند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده