نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار بسته The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn

استودیو گوریلا گیمز تاریخ انتشار بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn را اعلام کرد. 

بازی Horizon Zero Dawn یکی از انحصاری‌های بسیار موفق کنسول پلی استیشن 4 بود که به عنوان یک IP جدید توسط گوریلا گیمز منتشر شد و استقبال عالی گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. در جریان نمایشگاه E3 2017 و در کنفرانس سونی، شرکت ژاپنی از اولین بسته الحاقی داستانی این بازی با نام The Frozen Wilds رونمایی کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این بسته الحاقی هم مشخص شده است. 

بر این اساس بسته مذکور در تاریخ ۱۶ آذر منتشر خواهد شد. گوریلا گیمز هنوز جزییات خیلی زیادی از محتویات این بسته ارائه نکرده، اما گفته که The Frozen Wilds گیمرها را به مناطق یخ‌زده شمالی خواهد برد؛ جایی که قادر خواهند بود در منطقه‌ای کاملا جدید بازی را تجربه کنند و همچنین ماجراجویی‌ها و دشمنان جدیدی هم در این منطقه انتظار الوی را می‌کشند. 

گوریلا گیمز همچنین اعلام کرده افرادی که بسته The Frozen Wilds را پیش‌خرید کنند، یک آواتار ویژه دریافت خواهند کرد. این بسته با قیمت ۱۹.۹۹ دلار (۱۴.۹۹ دلار برای کاربران پلی‌استیشن پلاس) قابل خرید است. 

بازی Horizon Zero Dawn در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد و نیلوفر ابراهیم‌پور در وصف آن گفت:

بازی Horizon Zero Dawn از آن دست آثاری است که آن را تحسین خواهید کرد. این بازی یک ریسک بزرگ بود که موفقیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما استودیو گوریلا گیمز به خوبی نشان داد که مهم نیست یک بازی با اصل نسب باشد یا یک بازی جدید، مهم این است که ریسک را بپذیرید و روی تمامی عناصر بازی به بهترین شکل ممکن کار کنید. در نهایت نتیجه چیزی خواهد شد که بازیکنان عاشقش شوند. Horizon Zero Dawn شما را عاشق خود خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده