نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: جزئیات مرحله اصلی مسابقات مشخص شد

کمپانی ولو همزمان با پایان ‌مرحله گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 اطلاعات بیشتری را از نحوه برگزاری مرحله اصلی مسابقات اعلام کرده است.

مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 به مدت چهار روز از یازدهم تا چهاردهم مردادماه برگزار شد و نهایتا ۱۶ تیم به مرحله‌ی اصلی راه یافتند. زمان زیادی به شروع مرحله‌ی اصلی مسابقات باقی نمانده است و حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو اطلاعات بیشتری را از این مرحله به اشتراک گذاشته است.

دو تیم LGD.Forever Young و Team Liquid در پایان روز نهایی از مرحله گروهی مسابقات در صدر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند و دو تیم Fnatic و HellRaisers نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند. در جایگاه‌های دوم تا چهارم نیز تیم‌های LGD Gaming و EG و TnC Pro Team از گروه اول و تیم‌های Newbee و Virtus.Pro و IG از گروه دوم حضور دارند که در مرحله‌ی اصلی در براکت بالایی قرار می‌گیرند. در براکت پایینی نیز تیم‌های پنجم تا هشتم جدول هر یک از گروه‌ها وجود دارند و در روز نخست از مرحله‌ی اصلی چهار تیم از آنها به مرحله‌ی بعدی صعود می‌کنند و چهار تیم دیگر با دریافت جایزه‌ی ۱۱۸ هزار و ۷۲۲ دلاری راهی خانه می‌شوند.

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی اصلی

در براکت بالایی تیم LGD.Forever Young از میان تیم‌های سوم و چهارم گروه اول تیم TnC Pro Team را برای دیدار نخست خود انتخاب کرد و بر این اساس تیم Evil Geniuses در دیدار اول خود به مصاف تیم Newbee خواهد رفت. در گروه اول نیز تیم Team Liquid تیم iG را برای دیدار نخست خود به تیم Virtus.Pro ترجیح داد و بر این اساس تیم Virtus.Pro در دیدار اول خود به جدال با LGD Gaming خواهد پرداخت.

در براکت پایینی نیز تیم پنجم جدول گروه اول (Team Secret) از میان تیم‌های هفتم و هشتم گروه دوم، تیم Execration را برای دیدار نخست انتخاب کرد و بر این اساس تیم Digital Chaos به‌ناچار در دیدار اول خود به مصاف تیم iG Vitality خواهد رفت. تیم OG نیز که در جایگاه پنجم گروه دوم قرار داشت برای دیدار اول خود تیم Infamous را برگزید و تیم ششم گروه دوم یعنی Cloud 9 نیز در اولین مسابقه‌ی خود با Team Empire به رقابت می‌پردازد. جدول مرحله‌ی اصلی مسابقات را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

The International 7 Dota 2

تیم‌ها در این شش روز در دو براکت بالایی و پایینی به مصاف هم خواهند رفت و تمامی بازی‌ها منهای بازی فینال بزرگ و بازی‌های روز نخست براکت پایینی با فرمت BO3 برگزار می‌شود؛ به این صورت که بین هر تیم سه بازی برگزار خواهد شد و تیمی که بتواند دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد به مرحله‌ی بعدی خواهد رفت. قالب برگزاری مسابقات براکت پایینی در روز اول به صورت BO1 و فرمت برگزاری مسابقات فینال بزرگ به شکل BO5 خواهد بود.

زمان برگزاری دیدار‌های روز نخست مرحله‌ی اصلی

براکت بالایی

تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team LiquidInvictus Gaming۲۱:۳۰
NewbeeEvil Geniuses۰۰:۳۰

براکت پایینی 

تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team SecretExecration۳:۳۰
Cloud 9Team Empire۴:۳۰
OGInfamous۵:۳۰
Digital ChaosiG Vitality۶:۳۰


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده