نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بررسی نتایج روز چهارم و پایانی مرحله گروهی

دیشب روز چهارم و پایانی مرحله گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با برگزاری بیست و چهار دیدار از هر دو گروه پیگیری شد. در این مطلب نگاهی به نتایج این روز خواهیم داشت.

روز گذشته مرحله‌ی گروهی تورنمنت The International 7 بازی Dota 2 پس از چهار روز مسابقات جذاب و نفس‌گیر به کار خود پایان داد و به این ترتیب یک تیم از انتهای جدول هر یک از گروه‌ها حذف شد و مابقی به مرحله‌ی اصلی مسابقات راه یافتند. در ادامه به بررسی نتایج روز چهارم و نهایی مرحله‌ی گروهی خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

در چهارمین روز از مرحله‌ی گروهی، تیم‌های OG و Execration از گروه دوم به مصاف هم رفتند و در این دیدار نتیجه‌ی ۱-۱ رقم خورد. در دیدارهای دیگر این گروه، تیم Virtus.Pro در برابر تیم Newbee به نتیجه‌ی ۱-۱ دست یافت و تیم Digital Chaos مقابل تیم Cloud 9 بازی را با نتیجه‌ی ۰-۲ واگذار کرد. در آخرین دیدار از این گروه نیز تیم Invictus Gaming در جدال با تیم HellRaisers با نتیجه‌ی ۰-۲ به پیروزی رسید.

در بازی‌های روز گذشته‌ی گروه اول نیز تیم TnC Pro Team در هر دو دیدار خود مقابل تیم LGD Gaming شکست خورد و در دیدار میان دو تیم Team Secret و Team Liquid نیز این Liquid بود که به پیروزی دست یافت و دو امتیاز شیرین را برای خود به ثبت رساند. دیدار دیگر این گروه میان تیم‌های Infamous و iG Vitality برگزار شد و تیم Infamous با نتیجه‌ی ۰-۲ حریف خود را از میان برداشت. تقابل تیم‌های Evil Geniuses و Fnatic نیز با نتیجه‌ی قابل پیش‌بینی ۰-۲ به نفع تیم EG پایان یافت و آخرین تلاش‌های تیم Fnatic برای فاصله گرفتن از انتهای جدول نیز ثمره‌ای نداشت. 

Dota 2

در دیدار‌های پایانی گروه دوم در روز گذشته شاهد تقابل دو تیم Virtus.Pro و Invictus Gaming و تیم‌های OG و LGD.Forever Young بودیم که در نهایت نتیجه‌ی ۱-۱ در هر دو دیدار حاصل شد. دیدار بعدی این گروه میان دو تیم Cloud 9 و HellRaisers با نتیجه‌ی ۰-۲ به نفع Cloud 9 پایان یافت و به این ترتیب تیم HellRaisers با کسب تنها یک پیروزی در تمام دیدار‌های خود در مرحله‌ی گروهی جایگاه نهم جدول را به نام خود ثبت کرد. در آخرین دیدار این گروه تیم Newbee و تیم Digital Chaos مقابل یکدیگر قرار گرفتند و نهایتا تیم Newbee موفق به کسب دو پیروزی شد.

Dota 2

تغییرات زیادی در روز پایانی مرحله‌ی گروهی در جایگاه تیم‌ها ایجاد نشده است و همچنان نام دو تیم LGD.Forever Young و Team Liquid در صدر جدول گروه‌ها به چشم می‌خورد. تیم LGD.Forever Young در ۱۶ دیدار خود ۱۴ پیروزی و تنها ۲ شکست را به ثبت رسانده است و Team Liquid نیز ۱۳ پیروزی و ۳ باخت را در کارنامه‌ی خود دارد. در انتهای جدول نیز دو تیم Fnatic و HellRaisers حضور دارند که در ۱۶ دیدار خود به ترتیب ۲ و ۱ امتیاز به‌دست آورده‌اند و به این ترتیب با دریافت جایزه‌ی ۵۹ هزار و ۴۴ دلاری به خانه بازگشتند.

در گروه اول تیم‌های LGD Gaming و Evil Geniuses و TnC Pro Team با کسب ۱۲، ۱۱ و ۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم جدول قرار دارند و از گروه دوم نیز شاهد سه تیم Newbee و Virtus.Pro و Invictus Gaming در جایگاه دوم تا چهارم هستیم.

از گروه نخست Team Secret که سه روز نخست مرحله‌ی گروهی را در جایگاه ششم جدول سپری کرده بود با یک پله صعود در جایگاه پنجم ایستاد و تیم iG Vitality نیز با کسب نتیجه‌ی مشابه جایگاه بعدی را به خود اختصاص داد. در جایگاه دو تیم Team Empire و Infamous نیز نسبت به روز گذشته‌ تغییری ایجاد نشده است و این دو تیم همچنان در جایگاه هفتم و هشتم حضور دارند. در گروه دوم تیم Digital Chaos با یک پله سقوط در جایگاه هفتم قرار گرفت و تیم Cloud 9 با نمایش زیبای روز گذشته‌ی خود در چهار دیدار خود پیروز شد و به جایگاه ششم راه یافت. دو تیم OG و Execration نیز به ترتیب در جایگاه پنجم و هشتم جدول حضور دارند. جدول رقابت‌ها پس از پایان روز نهایی از مرحله‌ی گروهی در ادامه قابل مشاهده است.

Dota 2

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 از تاریخ ۱۶ مرداد کار خود را آغاز خواهد کرد و بر این اساس، تیم‌های اول تا چهارم جدول به براکت بالایی مرحله‌ی اصلی راه خواهند یافت و تیم‌های قرار گرفته در جایگاه پنجم تا هشتم جدول نیز در براکت پایینی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی می‌شوند. تیم انتهای جدول هر یک از گروه‌ها نیز شانس حضور در مرحله‌ی بعدی را از دست خواهد داد و در مرحله‌ی گروهی حذف می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده