نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فروش فیلم ساعت 5 عصر از مرز ۵ میلیارد عبور کرد

طبق جدید‌ترین اخبار، فروش فیلم ساعت پنج عصر، از مرز ۵ میلیارد تومان عبور کرده است. 

ساعت پنج عصر، اولین فیلم سینمایی مهران مدیری، این روز‌ها شرایط خوبی از نظر فروش دارد. در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که فروش این فیلم ایرانی از مرز ۵ میلیارد تومان عبور کرده است. علی سرتیپی، مدیرعامل موسسه فیلمیران، اعلام کرد که مردم استقبال خوبی از فیلم مهران مدیری دارند و فروش این فیلم، به ۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است. تا به امروز ۱۵ روز از اکران فیلم ساعت 5 عصر می‌گذرد و فیلم در این مدت چنین فروشی را تجربه کرده است. 

در فیلم ساعت 5 عصر، بازیگرانی چون سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان و نگین معتضدی ایفای نقش کرده‌اند و داستان آن در مورد زندگی یک شهروند تهرانی است. این فیلم پیش‌تر موفق شده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را بشکند. همچنین برای آشنایی بیش‌تر با فیلم، می‌توانید نقد فیلم ساعت پنج عصر را در زومجی بخوانید که خلاصه آن به شرح زیر است:

هفته پیش به نقد فیلم اکسیدان پرداخته شد؛ اثری که به حق چند سر و گردن از تمام کمدی‌های یکی دو سال اخیر سینمای ایران بالاتر است. اکران تقریبا همزمان این دو اثر کمدی را باید به فال نیک گرفت. دو نمونه کاملا متضاد: یکی کاملا موفق و دیگری کاملا شکست‌خورده. تکلیف اولی با خودش مشخص است، درون مایه‌ای برای انتقال دادن به مخاطب دارد که با تصاویر فیلم در ارتباط است. دومی سرگردان است و بی‌هدف. نتیجه ملغمه‌ای است که به تولید هیج مضمون تاثیرگذاری هم نمی‌انجامد. به هر ترتیب، تماشای اثر سینمایی مهران مدیری یک تجربه کاملا دلسرد‌کننده از حضور این کارگردان موفق تلویزیونی در سینماست. باید منتظر بود و دید که آیا او قصد ادامه طبع‌آزمایی‌های خود در سینما را دارد یا نه.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده