نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

احتمال پخش نشدن فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead تا سال ۲۰۱۸

بروس کمپبل اعلام کرد که ممکن است فصل سوم سریال «اش علیه مرده شریر» (Ash vs Evil Dead) تا سال ۲۰۱۸ پخش نشود.

فیلم The Evil Dead (مرده شریر) در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی سم ریمی و با بازی بروس کمپبل، به روی پرده رفت. این فیلم ترسناک با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، اما ریمی تصمیم گرفت که در دنباله این فیلم، تم کمدی را به آن اضافه کند. در سال ۱۹۸۷، فیلم Evil Dead II (مرده شریر ۲) اکران و با استقبال بسیار خوب و مثبتی روبه‌رو شد. پس از آن بود که ریمی تصمیم گرفت که این مجموعه ترسناک و کمدی را به یک سه‌گانه تبدیل کند و در نهایت در سال ۱۹۹۳، فیلم Army of Darkness (ارتش تاریکی) که سومین فیلم این مجموعه بود، به روی پرده رفت تا داستان اش و مرده شریر سرانجام به پایان برسد.

در سال ۲۰۱۳، بازسازی فیلم Evil Dead به نویسندگی و کارگردانی فده آلوارس، اکران و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. با وجود اینکه آلوارس از برنامه‌های خود برای ساخت دنباله این فیلم خبر داده بود، اما ریمی گفت که دوست دارد فیلم Evil Dead 4 یا فیلم Army of Darkness 2 را کارگردانی و منتشر کند. در نهایت ریمی تصمیم گرفت که با همکاری برادر خود، تد ریمی، سریالی بر اساس مجموعه اصلی تولید و منتشر کند. سرانجام فصل اول سریال Ash vs Evil Dead در اواخر سال ۲۰۱۵ از شبکه استارز (Starz) به روی آنتن رفت که با استقبال طرفداران، منتقدان و بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد. در این سریال شاهد بازگشت بروس کمپبل برای بازی در نقش اش ویلیامز هستیم.

Ash vs Evil Dead

پاییز سال گذشته نیز فصل دوم سریال Ash vs Evil Dead منتشر شد و شبکه استارز مدت کوتاهی بعد این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead از جمله تاریخ پخش آن، منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شود و اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه استارز به روی آنتن برود. با این حال، شبکه استارز هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم این سریال اعلام نکرده و مشخص نیست که این سریال در پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد یا زمان آن تغییر خواهد کرد. در مصاحبه با وب‌سایت Red Carpet Crash، از بروس کمپبل در مورد وضعیت فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead سوال پرسیده شد و او در ادامه، جواب چندان شفافی را نداد. کمپبل گفت:

وقتی تاریخ انتشار به ما اعلام شود، من قطعا شما را خبر خواهم کرد. استارز گفت که آن‌ها در حال بررسی چند تاریخ متفاوت و به دنبال فضای خالی مناسب برای انتشار فصل سوم هستند. بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که فصل سوم سریال در چه تاریخی منتشر خواهد شد. من حدس می‌زنم که فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead پاییز امسال یا سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ به روی آنتن خواهد رفت.

Ash vs Evil Dead Season 2

با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead نیست، طرفداران در مورد وضعیت سریال نگران هستند. با این حال، فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال در ژوئن امسال (خرداد-تیر) به پایان رسیده است. با وجود این انتظار می‌رفت که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو تاریخ انتشار فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead اعلام شود، اما به نظر می‌رسد که استارز تصمیم دارد فصل سوم این سریال را در تاریخ دیگری منتشر کند و حتی امکان عقب افتادن آن تا سال ۲۰۱۸ نیز وجود دارد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده