نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

اکران فیلم اکسیدان به زودی در آمریکا و کانادا آغاز می‌شود

فیلم اکسیدان، ساخته حامد محمدی، به زودی در آمریکا و کانادا اکران خواهد شد. 

اکسیدان دومین فیلم بلند حامد محمدی است که اکران عمومی آن چندی پیش در داخل کشور آغاز شد. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که این فیلم ایرانی به‌زودی در آمریکای شمالی و کانادا هم اکران خواهد شد. به طور دقیق‌تر، اولین اکران فیلم اکسیدان در این مناطق ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) و در شهر تورنتو خواهد بود. 

در فیلم اکسیدان بازیگرانی چون امیر جعفری، لیندا کیانی، شقایق دهقان و جواد عزتی ایفای نقش کرده‌اند و خلاصه داستان آن به شرح زیر است:

نگار، نامزد اصلان، که دوست دارد در خارج از کشور زندگی کند، بدون اجازه او و غیرقانونی به خارج از کشور سفر می‌کند. اصلان به دنبال راهی برای رفتن به اروپا است تا بتواند نامزدش را برگرداند و برای گرفتن ویزای یک کشور اروپایی کارهای عجیبی انجام می‌دهد.

شما همچنین برای آشنایی بیش‌تر با این فیلم، می‌توانید نقد فیلم اکسیدان را در زومجی بخوانید که خلاصه آن به شرح زیر است:

در مقایسه با کمدی‌های اخیر سینمای ایران، مانند خوب بلد جلف یا گشت ارشاد، اکسیدان فیلم شریفی است که سعی کرده به رسالت‌های کمدی در جهت دغدغه‌های جامعه پایبند باشد (هرچند که در این‌جا دنبال نقد محتوایی اثر نیستیم). در واقع سوای داستان‌گویی آن (فیلم در جهت حل بحران آن -یعنی رسیدن اصلان به نگار- پیش می‌رود)، به خوبی از پس خلق موقعیت‌های به‌تنهایی جذاب با استفاده هم‌زمان از موقعیت و دیالوگ‌های کمیک، برآمده است. تماشای اکسیدان در میان بازار کمدی‌های نه‌چندان دلچسبی که در روزها و ماه‌های گذشته بر پرده اکران بودند، تجربه دلچسبی است.

اکسیدان همچنین در آخرین گزارش ارائه‌شده از فروش فیلم‌های ایران، در صدر جدول قرار داشت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده