نویسنده: رضا اکبری
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Injustice 2 پرفروش ترین بازی کنسول ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ شد

بازی Injustice 2 بیش‌ترین فروش بازی‌های کنسول را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ به نام خود ثبت کرد.

بر اساس اعلام درآمد‌های شرکت وارنر در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷، بازی فایتینگ یا مبارزه‌ای Injustice 2 بیشترین درآمد را در میان بازی‌های کنسول کسب کرد.

برای افرادی که با بازی Injustice 2 آشنایی ندارند، این بازی در سبک فایتینگ و ادامه بازی Injustice: Gods Among Us است. ساخت این بازی توسط استودیوی ندررلم و انتشار آن توسط برادران وارنر انجام شده است. عرضه این بازی در اواخر اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 انجام شد.

اگر در ماه‌های گذشته، روند فروش این بازی را دنبال کرده باشید جای تعجبی باقی نخواهد ماند. در ماه عرضه‌ (اردیبهشت به طور قابل بحث، ماهی است که بیش‌ترین بازی‌های سه‌ماهه دوم سال در آن منتشر می‌شود)، این بازی نه‌تنها توانست بالاترین رده فروش بازی‌های PS4 را در اردیبهشت‌ماه به نام خود ثبت کند، بلکه توانست بهترین فروش بازی‌های این ماه را در خرده‌فروشی‌های کشور آمریکا هم به ثبت برساند. همچنین بازی Injustice 2 پرفروش‌ترین بازی اردیبهشت‌ماه (به صورت تک‌فروشی) در انگلستان هم شد و خود را بین سه بازی اول قرار داد.

Injustice 2

آنچه گفته شد بدون وجود رقبایی سرسخت نبود؛ چرا که این رقابت میان بازی‌هایی نام‌آشنا مانند بازی Mario Kart 8 Deluxe، بازی Prey، بازی Tekken 7 و بازی ARMS انجام شد. البته نکته مهم درباره محصولی با بیش‌ترین درآمد، تمام میزان پولی است که این بازی به‌دست آورده و نه‌تنها درآمد کسب‌شده از فروش نسخه‌های آن.

بازی Injustice 2 روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان موجود است. شما همچنین می‌توانید بررسی این بازی را در زومجی مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده