// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل ایرانی کیوبنگ

کیوبنگ یکی از سخت‌ترین بازی های اندروید ایرانی است که جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

در جریان ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، بازی اندروید کیوبنگ توانست جایزه بهترین بازی اکشن را به‌دست آورد و رقیبانی چون جوخه آتش و صاعقه را پشت سر بگذارد. جای خوشحالی دارد که این روزها بازی‌های موبایلی پیشرفت خوبی در صنعت بازی سازی ایران داشته‌اند و به نوعی در حال حاضر موتور پیشران این صنعت نوپا شده‌اند. ساخته جدید استودیو آرنا با اینکه کم و کاستی‌هایی هم دارد، اما ایده خوبی را پیاده سازی کرده و بازی سرگرم‌کننده‌ای را پدید آورده است.

کیوبنگ

بازی داستان واضحی ندارد، اما اینطور که از فضای بازی پیداست، شهر تهران مورد حمله موجودات عجیبی قرار گرفته است و وظیفه شما از بین بردن این موجودات با سلاح‌های مختلف است. گیم‌پلی بازی مکانیزم پیچیده و سختی ندارد. فقط باید تا می‌توانید شلیک کنید و از دشمنان دور شوید. یکی از جذابیت‌های بازی، درجه سختی بالای آن است که حتی در همان مراحل ابتدایی هم به خوبی احساس می‌شود. نقشه بازی با اینکه وسیع است، اما تراکم خوبی هم دارد و همین باعث می‌شود گاهی اوقات گیر بیفتید و راهی برای فرار نداشته باشید. قبل از ورود به بازی، می‌توانید انتخاب کنید که هدف‌های شلیک به‌صورت خودکار انتخاب شوند یا اینکه خود شما نشانه‌گیری کنید. البته مورد دوم واقعا بازی را دشوار می‌کند. یکی دیگر از مواردی که سختی بازی را بیشتر می‌کند، گران بودن سلاح‌های موجود در بازی است که شما را مجبور می‌کند تا هرچه بیشتر برای رسیدن به اسلحه موردنظر یا ارتقا سلاح‌های موجود تلاش کنید. با این حال در بازی ایرانی کیوبنگ هم امکان خریدهای درون برنامه‌ای وجود دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، تیله (یکی از ارزهای موجود در بازی) بخرید و از این طریق آیتم‌های موردنظر خود را تهیه کنید.

کیوبنگ

کیوبنگ بیشتر حالت رکوردزنی دارد، اما هر چه بیشتر در بازی دوام بیاورید، با دشمنان و شرایط آب و هوایی متفاوتی روبرو خواهید شد و البته بدیهی است که درجه سختی این دشمنان نیز بیشتر می‌شود. برای مثال در موج‌های هشتم و نهم از دشمنان، ضمن راه رفتن در تاریکی، با موجوداتی مواجه می‌شوید که به سرعت به سمت شما هجوم می‌آورند و کار شما را چندین برابر سخت‌تر می‌کنند. با این حال کشتن این دشمنان، امتیازها و سکه‌‌های بیشتری هم برایتان به ارمغان می‌آورد.

کیوبنگ

کیوبنگ دارای چهار شخصیت مختلف است که البته دستیابی به این کاراکتر‌های جدید نیازمند امتیازهای فوق‌العاده بالایی است و این یکی از نکات منفی بازی است که شاید باعث شود از خیر باز کردن شخصیت‌های جدید بگذرید. با اینکه جهان بازی و طراحی آن خوب است، اما استفاده ازنقشه‌های بیشتر و متنوع‌تر می‌توانست بازیکن را به تکرار هر چه بیشتر بازی ترغیب کند. شما هم‌اکنون می‌توانید بازی کیوبنگ را برای دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود کنید.

دانلود بازی کیوبنگ

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده