// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی موبایل Titanfall: Assault پنجشنبه منتشر می‌‌شود

بازی موبایل Titanfall: Assault در تاریخ ۱۹ مردادماه برای سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که در جریان مصاحبه‌ی وینس زامپلا، موسس استودیو ریسپاون، با سایت گیم‌اسپات مشخص شد که بازی موبایل Titanfall: Assault زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم، عرضه خواهد شد. بازی موبایل Titanfall: Assault در تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ آگوست) برای iOS عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، دنیای این بازی موبایل با دنیای مجموعه‌ی تایتان فال کاملا فرق دارد. در بازی اصلی شاهد مبارزاتی سریع هستیم، ولی در اینجا شما در نقش یک فرمانده ظاهر خواهید شد که با فرماندهی نیروهای خود، باید قلمروی دشمنان را تسخیر کنید. شما همچنین می‌توانید کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید یا آن‌ها را از بین ببرید و از طریق ارتقای منابع خود، بازی را پیش ببرید. در بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault به محیط‌های آشنایی سفر خواهید کرد و امکان دارد با چهره‌های آشنایی نیز برخورد کنید.

در ابتدا قرار بود بازی موبایل Titanfall: Frontline روانه‌ی بازار شود که متاسفانه لغو شد و شاهد معرفی بازی موبایل Titanfall: Assault بودیم. آن بازی نیز یک بازی کارتی استراتژی Real Time بود که توسط استودیو نکسون توسعه می‌یافت، اما بازی موبایل Titanfall: Frontline حتی قبل از خارج شدن از فاز بتای خود، لغو شد.

پایلت‌ها و تایتان‌های Titanfall: Assault مدل‌هایی کوچک‌شده هستند و حال و هوای جدیدی را به بازی می‌دهند. همچنین تایتان‌های استفاده‌شده در این بازی موبایل، همان تایتان‌های معروف نسخه‌ی اول و دوم خواهند بود. در آخر اعلام شده است که کاربران اندروید می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استور اقدام به ثبت‌نام برای این بازی کنند. با ثبت‌نام کردن می‌توانید یک تایتان انحصاری اندروید دریافت کنید.

بازی موبایل Titanfall: Assault

بازی موبایل Titanfall: Assault

بازی موبایل Titanfall: Assault


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده