// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

پیش ثبت‌ نام بازی موبایل TWD:March To War برای اندروید آغاز شد

استودیو دیسراپتور بیم از پیش ثبت‌نام بازی TWD: March To War فقط برای کاربران اندرویدی خبر داد. در ادامه با جزییات این خبر همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که استودیو بازی‌سازی دیسراپتور بیم با همکاری شرکت اسکای‌بند خبر از انتشار بازی چند نفره و استراتژیکی جدیدی از سری کمیک‌ های پرطرفدار Walking Dead، به نویسندگی رابرت کرکمن را برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون منتشر کرد. حال این دو‌ شرکت‌ بازی‌ساز، پیش ثبت‌نام بازی TWD: March To War را تنها برای دستگاه‌های اندرویدی آغاز کرده‌اند که متاسفانه کاربران آیفون از این قابلیت بی‌بهره‌اند. از قابلیت‌ها و امکانات اضافی پیش ثبت‌نام این است که گیمر‌ها می‌توانند پس از انتشار رسمی بازی یک سری جوایز و تجهیزاتی مانند گوشت، تیر و تفنگ را به منظور بیشتر زنده‌ماندن و دفاع از خود استفاده کنند. طبق گفته‌های اخیر، داستان بازی در آخرالزمان و همچنین شهر واشنگتن دی‌سی روایت می‌شود که می‌بایست تیم و پایگاه خود را بنا کنید و سپس به رهبری آن‌ها بپردازید. همچنین به منظور به‌دست‌آوردن منابع و اقلام مختلف باید با دشمنان و زامبی‌ها بجنگید. 

بازی جدید واکینگ دد

گرافیک خیره‌کننده به کار‌ گرفته شده در بازی، الهام گرفته‌شده از سری کمیک‌ها است و به معنای واقعی اثری هنری محسوب می‌شود. همچنین گیم‌پلی بازی هم موضوعی مرتبط با داستان های اخیر سریال و البته کتاب‌های مردگان متحرک دارد. اخیرا این بازی موبایل به صورت محدود و آزمایشی در فیلیپین عرضه شده است، اما شما کاربران اندروید و آیفون می‌توانید تا عرضه جهانی بازی تا سال ۲۰۱۷ منتظر بمانید.  

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده