نویسنده: محمود محرابی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

مربی لیورپول سفیر تجاری بازی Footbal Empire شد

یورگن کلوپ، مربی محبوب لیورپول، به عنوان سفیر تجاری بازی Football Empire معرفی شد.

اگر فوتبال را دنبال کنید، حتماً یورگن کلوپ را می‌شناسید؛ مربی سابق بروسیا دورتموند و مربی فعلی لیورپول که خود را برخلاف ژوزه مورینیو، آقای معمولی می‌داند. به نظر می‌آید که کلوپ تصمیم خود را گرفته تا سفیر تجاری بازی Football Empire شود. البته این بازی هنوز منتشر نشده است.

کلوپ به توسعه‌دهندگان این بازی کمک خواهد کرد تا بازی Football Empire را بهبود ببخشند. البته کمی سخت است که بگوییم واقعاً توسعه‌دهندگان به کمک او نیاز دارند یا نه؛ چرا که بیشتر به نظر می‌آید که تنها به خاطر نام وی از او کمک گرفته‌اند. بازی Football Empire تلاش خواهد کرد تا مدیریت را وارد بازی‌های ساخت‌وساز استراتژی کند و با استفاده از امکانات و تجهیزات مختلف تیمی، مدیریت در فوتبال را شبیه‌سازی کند. 

Football Empire

شما باید در طول این بازی زمین‌های خود را گسترش دهید (موردی شبیه به بازی Clash of Clans) و از امکانات ایجاد شده برای بهبود عملکرد بازیکنان خود استفاده کنید. این‌طور که به نظر می‌آید این بازی ترکیبی از نسخه‌ی سبک بازی Football Manager و بازی‌های ساخت‌وساز است. باید دید برای اینکه این بازی گیم‌پلی کسل‌کننده‌ای نداشته باشد توسعه‌دهندگان این بازی چه ایده‌ای در سر دارند. اگر به این نوع از بازی‌ها علاقه‌مند هستید می‌توانید از طریق این لینک برای نسخه‌ی بتای اندروید و آیفون ثبت نام کنید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده