// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Battle Islands: Commanders

در بازی آنلاین موبایل Battle Islands: Commanders حس واقعی حضور در جنگ جهانی دوم را تجربه کنید. در ادامه با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

جنگ جهانی! نامی که با تصورش ترس و وحشت به انسان القا می‌شود و گاهی اوقات مو به تن آدم سیخ می‌شود. جنگ‌هایی که تلفات و ویرانی‌های جبران‌ناپذیر زیادی را در بسیاری از مناطق این کره خاکی، از جمله کشته‌شدن و بی‌خانمان شدن بسیاری از افراد و از بین‌رفتن میلیون‌ها خانه و سرپناه را دربر داشت.

امروزه بازی‌سازان، فیلمسازان، کارگردانان و البته نویسندگان مطرح، فرمول و روش نوینی را در زمره کار خود و البته برای ساخت اثر خود قرار داده اند؛ آن هم این است که یک فلاش‌بک و بازگشتی به سری جنگ‌های جهانی بزنند. از فیلم موفق Hacksaw ridge به کارگردانی مل گیبسون گرفته تا بازی Battlefield 1 ساخته الکترونیک آرتز و حتی بازی جدید و در دست ساخت اکتیویژن یعنی Call of Duty، همگی روایتگر موضوعات و سناریوهایی مرتبط با جنگ‌های جهانی هستند.

بی‌شک بازی کیفیت و گیم‌پلی‌ای برابر با بازی کلش‌رویال دارد

بازی موبایل Battle Islands: Commanders، ساخته استودیو بازی‌سازی 505گیمز هم یکی از همان بازی‌هایی است که رنگ و بویی آغشته به جنگ جهانی دوم دارد و بیانگر نبردهای تلخ و غم‌انگیز آن دوران است. همانطور که از اسم بازی پیدا است، تمامی جنگ‌ها و نبردهای بازی در مناطق جزیره‌ای از جمله جزایری در آفریقا، روسیه، مدیترانه و آسیا رخ می‌دهد. در مورد عملکرد بازی می‌توان گفت که نسخه کاملا الگوبرداری‌ شده از بازی معروف کلش رویال ساخته استودیو فنلاندی سوپرسل است و به صورت کارتی طراحی شده است. همانند بازی کلش رویال در ابتدای بازی در سطح Rookie قرار دارید و تعدادی کارت یا به بیانی دیگر نیروی مبارزه‌ای به شما داده می‌شود. سپس باید پایگاه و مقر اصلی فرماندهی و تعلیم نیروهای خود را بسازید و با به کارگیری آنان، به صورت آنلاین به مصاف کاربران واقعی در سرتاسر جهان بروید و با شکست دادن آنان صاحب کارت و طلاهای بیشتری شوید، که به طبع هر چقدر تعداد بیشتری از این‌ها را در اختیار داشته باشید، مسلما از قدرت بیشتری هم برخوردار می‌شوید.

همچنین در قسمت Units بازی، این قابلیت فراهم شده تا با ارتقاء و آپگرید کارت‌ها و همچنین سازه‌های جنگی خود سطح یا لول مبارزه‌ای و البته دفاعی خود را در مقابل حمله دشمنان افزایش دهید. از نکات قابل‌تحسین بازی می‌توان به صداگذاری و شبیه‌سازی فوق‌العاده طبیعی بازی به صحنه‌ها، تجهیزات و سلاح‌های مورد استفاده شده در جنگ جهانی اشاره کرد. از جمله وسایل و سلاح‌هایی مانند تانک‌ها، سگ‌ها، تک تیرانداز، کشتی‌ها، هواپیماهای جنگی و دیگر موارد که همگی حس واقعی حضور در جنگ را منتقل می‌کنند. گرافیک و گیم‌پلی بازی به طور حرفه‌ای طراحی شده و محیط بازی بسیار دلنشین است. همچنین استودیو 505گیمز سعی کرده تا با افزودن جزییات، زیبایی و کیفیت خاصی را به بازی ببخشد. کنترل بازی هم روان است و مشابه با بازی کلش رویال با چند بار بازی‌کردن، می‌توانید تسلط کافی را به‌دست آورید. از دیگر ویژگی‌های جالب بازی می‌توان به این اشاره کرد که  به غیر از مبارزه فردی یا تک به تک با کاربران، در بخش Alliances می‌توانید با دیگر گیمرها اتحاد برقرار کنید و عضو کلن‌های مختلف شوید. اما در حال حاضر برای این بازی، بخش چالش‌برانگیز و  پرطرفدار مبارزه دوبه دو یا پی وی پی تعبیه نشده است.

بازی استراتژیک Commanders قبل از انتشار بر روی سیستم عامل‌های اندروید، آیفون‌ و ویندوزفون، برای پلتفرم‌های پی‌ سی، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. اگر شما هم از طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های جنگی با تم جنگ‌های جهانی اول تا سوم هستید، هرگز این بازی هیجان‌انگیز را از دست ندهید. هم اکنون می‌توانید بازی را با حجم بالا از گوگل‌پلی، اپ‌استور و ویندوز‌ استور به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Battle Islands: Commanders


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده