نویسنده: محمود محرابی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

دموی Monster Hunter XX به زودی برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود

نسخه‌ی دموی بازی Monster Hunter XX در هفته‌ی جاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

همانطور که در قسمت اخبار بازی زومجی خواندید، بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ شهریور ماه و در ژاپن منتشر خواهد شد. همچنین همین هفته و در تاریخ ۱۹ مرداد ماه نسخه‌ی دموی این بازی در فروشگاه اینترنتی نینتندو عرضه می‌شود. 

اگرچه این دمو در منطقه‌ی ژاپن عرضه می‌شود، اما با توجه به اینکه این کنسول region-free است، می‌توان در تمام نقاط جهان آن را اجرا کرد. برای این کار کافی است یک اکانت ژاپنی ساخته و برای دانلود نسخه دمو اقدام کنید. البته این دمو کاملاً به زبان ژاپنی خواهد بود و به عنوان نمونه چندین مسابقه در آن وجود دارد.

Monster Hunter XX

نسخه‌ی نینتندو ‌3DS بازی Monster Hunter XX در اوایل امسال در ژاپن عرضه شد. این بازی نسخه‌ی گسترش داده شده‌ی ‌Monster Hunter Generation است که در آن مسابقات، هیولا‌ها و چندین مورد دیگر اضافه شده است. کپکام هنوز خبری در مورد انتشار بازی‌های نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS برای دیگر کشور‌ها و مناطق اعلام نکرده است ولی مخصوصاً با در نظر گرفتن موفقیتی که بازی Ultra Street Fighter II همراه داشت، ممکن است که کپکام به این موضوع فکر کند. این شرکت اعلام کرده است که در حال آماده کردن بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ است. بازی‌های Resident Evil Revelations و Revelations 2 برای نینتندو سوییچ اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. 

در دیگر اخبار سری Monster Hunter، همانطور که در اخبار زومجی خواندید بازی Monster Hunter: World در اوایل سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و اندکی بعد برای پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین نسخه‌ی بعدی بازی برای نینتندو 3DS با نام Monster Hunter Stories که یک بازی نوبتی نقش آفرینی است در تاریخ ۱۸ شهریور ماه امسال عرضه خواهد شد. همچنین دموی این نسخه از بازی هم ۱۹ مرداد ماه روی فروشگاه قرار می‌گیرد و سیوهای این بازی قابل انتقال به نسخه‌ی کامل خواهند بود. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از بازی ‌Monster Hunter XX دعوت می‌کنیم:


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده