// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی ایرانی پسرخوانده منتشر شد

استودیو پاییزان بازی استراتژی نوبتی پسرخوانده را به صورت رسمی برای دستگاه‌های اندروید عرضه کرد.

استودیو پاییزان، بعد از عرضه دو بازی «ارتش های فرازمینی» و «مگنیس» این‌بار در بازی‌‌ اندروید «پسر خوانده» به سراغ دنیای مافیا رفته و با انتشار این بازی نوبتی برای گوشی‌های موبایل، بازیکنان را به نبرد با مافیاهای شهر برده است.

در این بازی باید با انتخاب سه قهرمان به نبرد نوبتی با مافیاهای شهر بروید تا در نهایت ثابت کنید که بهترین پسر‌خوانده هستید. قهرمان‌های مختلف از کامبیز پستونک گرفته تا مهناز بهداشتی و شعبون خونخوار، هرکدام دارای ویژگی‌هایی هستند و می‌توانید از این ویژگی‌های در جریان نبرد‌ها استفاده کنید. در بازی پسرخوانده هر قهرمان توانایی منحصر به فردی دارد و در سه دسته تهاجمی، تدافعی و پشتیبان طبقه‌بندی می‌شود.

بازی ایرانی پسرخوانده

نبرد‌های این بازی ایرانی به صورت نوبتی انجام می‌شود و در هر نوبت بازیکنان مقداری انرژی دارند که باید با استفاده از کارت‌های مختلف از این انرژی استفاده کنند. یکی از خصوصیات هر شخصیت قابلیت استفاده از توانایی ویژه است که با پر شدن نوار خشم آزاد می‌شود. با توجه به تنوع دشمنان استفاده صحیح از انرژی برای بازی کردن کارت‌ها اهمیت بسیاری دارد و باید بازیکن با استراتژی کامل به مصاف حریف برود.

بازی پسرخوانده اکنون به صورت رایگان برای اندروید از طریق کافه بازار منتشر شده است که می‌توانید از پایین آن را دانلود کنید:

دانلود بازی پسرخوانده


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده