نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Color Magnet

Color Magnet یک بازی اندروید ساده اما اعتیادآور است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد. 

چندی پیش در زومجی مقاله اعتیادآورترین بازی‌های اندروید و آیفون را منتشر کردیم که اکثر آن‌ها، بازی‌هایی ساده اما سرگرم‌کننده بودند که می‌توانستند تا مدت‌ها مخاطب را سرگرم کنند. حال امروز سراغ یک بازی دیگر از همین جنس رفته‌ایم که ظاهر و گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و یاد گرفتن آن شاید حتی یک دقیقه هم طول نکشد اما در پس این سادگی، با بازی چالش‌برانگیز و اعتیادآوری طرف هستیم که تجربه آن خالی از لطف نیست. نام این بازی اندروید اعتیادآور Color Magnet بوده و توسط استودیو کالر باکس ساخته شده است. 

روند بازی Color Magnet به این صورت است که در هر مرحله، دایره‌ای در قسمت بالای صفحه در حال چرخش است که این دایره هم خود از یک سری نقطه رنگی تشکیل شده است. در قسمت پایین صفحه هم یک سری نقاط دیگر دیده می‌شوند که با لمس صفحه، به سمت دایره بالا شلیک می‌شوند. حال تنها کاری که شما باید در طول مراحل بازی انجام دهید، این است که باید نقاط پایین صفحه را به شکلی به سمت دایره بالای صفحه شلیک کنید که به نقاط هم رنگ خود بچسبند. برای مثال اگر در قسمت پایین یک نقطه زرد رنگ دارید، باید آن را به سمت نقطه‌های زرد رنگ دایره بالای صفحه شلیک کنید و مثلا اگر نقطه زرد به نقطه آبی برخورد کند، شکست خواهید خورد. 

بازی اندروید Color Magnet

در مراحل اولیه بازی، همه‌چیز تا حد زیادی ساده به نظر می‌رسد و به دلیل سرعت پایین چرخش دایره بالا یا کم بودن تعداد نقاطی که باید به سمت دایره شلیک کنید، خیلی راحت قادر خواهید بود مراحل اولیه را پشت سر بگذارید. اما پس از مدتی روند بازی به شدت پیچیده‌تر می‌شود و در هر مرحله، با یک سورپرایز رو‌به‌رو خواهید شد. برای مثال در مرحله‌ای سرعت چرخش دایره بالای صفحه افزایش پیدا می‌کند یا در مرحله‌ی در کنار بالا بودن سرعت، گاهی این دایره از حرکت ایستاده یا جهت چرخش آن به شکلی ناگهانی عوض می‌شود و همین هم کار شما را سخت‌تر کرده و باعث خواهد شد تا نتوانید چرخش دایره بالای صفحه را به راحتی پیش‌بینی کنید. 

یکی دیگر از مواردی که کار را در بازی سخت‌تر می‌کند، این است که مثلا اگر دایره بالا سه نقطه زرد داشته باشد و شما هم در قسمت پایین سه نقطه زرد داشته باشید، باید هریک از نقطه‌های پایین را به یکی از نقطه‌های بالا وصل کنید و این امکان که نقطه‌ها به صورت پشت سر هم و عمومی فقط یه یکی از نقاط زرد رنگ وصل شوند، وجود ندارد. این مساله مخصوصا زمانی که نوبت به آخرین نقطه می‌رسد و سرعت چرخش هم بالا است، به کار سختی تبدیل می‌شود. 

بازی Color Magnet از حیث طراحی و گرافیکی هم بسیار ساده ولی زیبا است. در کل با بازی‌ای طرف هستیم که نیازی به جلوه‌های بصری خاصی ندارد و به همین دلیل هم سازندگان در تصمیمی درست، ظاهر آن را به سادگی هرچه تمام طراحی کرده‌اند. از طرف دیگر بازی حجم بسیار پایینی هم دارد و بدون نیاز به دیتا بوده و تنها با دانلود ۱۴ مگابایت، می‌توانید از این بازی لذت ببرید. پس اگر به بازی‌های موبایل ساده و اعتیادآور علاقه دارید، دانلود بازی اندروید Color Magnet پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی Color Magnet


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده