نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

رونمایی لاجیتک از یک ماوس و کیبورد مخصوص بازی بی سیم

کمپانی مطرح لاجیتک امروز از یک ماوس و یک کیبورد مخصوص بازی، از نوع بی سیم و با نام‌های G603 و G613 رونمایی کرد.

لاجیتک یکی از کمپانی‌هایی است که فعالیت زیادی در زمینه تولید محصولات مخصوص بازی دارد و تا به امروز شاهد ماوس و کیبورد‌های گیمینگ زیادی از جانب این کمپانی بوده‌ایم. حال در جدید‌ترین اخبار سخت افزار، لاجیتک یک ماوس بی سیم و یک کیبورد بی‌ سیم مخصوص بازی معرفی کرده است که به ترتیب Logitech G603 Lightspeed و Logitech G613 Lightspeed نام دارند. طبق اعلام سازنده، این دو محصول برای افرادی ساخته شده‌اند که به دنبال محصولات باکیفیت مخصوص بازی هستند و از طرفی هم به محصولات سیمی علاقه ندارند. 

ماوس گیمینگ جدید لاجیتک از سنسور Hero و فناوری بی‌سیم Lightspeed استفاده می‌کند و کیبورد گیمینگ جدید هم یک کیبورد مکانیکی است که شاید قیمت گرانی داشته باشد، اما استفاده از آن لذت خاص خود را دارد. لاجیتک همچنین یک ماوس پد هم با نام G840 XL معرفی کرده است. 

یوجش دسایی، مدیرکل محصولات مخصوص بازی لاجیتک، در مورد محصولات جدید این شرکت گفت:

فناوری‌هایی چون Lighstpeed و Powerplay باعث شدند تا بتوانیم محصولات بی‌سیم بسیار باکیفیتی را تولید کنیم. دو ماوس و کیبورد جدید لاجیتک تعهد ما به تولید محصولات باکیفیت بی‌سیم را نشان می‌دهند. 

لاجیتک

لاجیتک برای ماوس جدیدش از سنسور Hero استفاده کرده که به استناد به توضیحات سازنده، دقتی معادل ۱۲۰۰۰ DPI ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا ماوس ۱۰ برابر مصرف باتری کم‌تری داشته باشد. به همین دلیل هم ماوس Logitech G603 می‌تواند با هر بار تعویض باتری، به مدت ۵۰۰ ساعت بدون وقفه کار کند. 

کیبورد G613 هم شرایط مشابهی دارد و به لطف تکنولوژی Lightspeed، میزان Report Rate آن ۱ میلی‌ثانیه است. این کیبورد همچنین فقط با دو باتری AA، می‌تواند به مدت ۱۸ ماه کار کند. G613 همچنین ۶ کلید قابل برنامه‌ریزی دارد. سوییچ‌های مکانیکی این کیبورد از نوع Romer-G هستند که تنها با فشردن آن‌ها به میزان ۱.۵ میلی‌متر، شاهد پاسخ‌گویی کلید خواهید بود. این میزان ۲۵ درصد کوتاه‌تر و سریع‌تر از رقبای دیگر است و می‌توانید با فشار خیلی کم، از کلید‌های کیبورد استفاده کنید. 

ماوس و کیبورد لاجیتک به‌زودی عرضه خواهند شد و به ترتیب ۷۰ و ۱۵۰ دلار قیمت خواهند داشت. همچنین ماوس‌پد G840 نیز قرار است در ماه سپتامبر با قیمت ۵۰ دلار عرضه شود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده