نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار پوسترهای کشور چین فیلم Spider-Man: Homecoming

سونی و مارول پوسترهای جدید و بسیار متفاوتی را از فیلم Spider-Man: Homecoming برای بازار کشور چین منتشر کرده‌اند.

آیا شما تاکنون تصویری از مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، را دیده‌اید که سوار بر اسب یا در حال وقت گذرانی با گروهی از پانداها باشد؟ حال پوسترهای جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر شده‌اند که حاوی این تصاویر عجیب و البته جالب است. مارول استودیو و کمپانی سونی پیکچرز این پوسترها را برای بازار چین منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جالبی از این شخصیت محبوب دنیای مارول است. از نکات جالب دیگر این پوسترها می‌توان به عدم حضور شخصیت آیرون من اشاره کرد که بخشی مهمی از تبلیغات فیلم Spider-Man: Homecoming را تشکیل داده بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است طی این ماه در کشور چین اکران شود و به نظر می‌رسد که سونی و مارول برنامه گسترده‌ای برای فروش این فیلم در بازار این کشور دارندمارول و سونی ۹ پوستر جدید از فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کرده‌اند که این پوسترها هیچ بخشی از داستان این فیلم را فاش نمی‌نکند، اما در آن شاهد حضور مرد عنکبوتی در دیوار چین و در شهرهای مختلف این کشور، اسب سواری مرد عنکبوتی و حضور این شخصیت در بین پانداهای بامزه هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۹ پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Chinese Posters

فیلم Spider-Man: Homecoming تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در آمریکا و ۷۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. به‌تازگی فروش کلی این فیلم در آمریکا از فیلم Iron Man (آیرون من) عبور کرده است و تبدیل به موفق‌ترین فیلم مستقل ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول در بازار کشور آمریکا شده است. ماه گذشته، مارول استودیو اولین تصاویر از لباس آیرون اسپایدر شخصیت مرد عنکبوتی را منتشر کرد. مرد عنکبوتی قرار است این لباس را در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بر تن کند. علاوه بر این، فیلم Spider-Man: Homecoming توانسته است نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کند.

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار است در فیلم مستقل دیگری از این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بازگردد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جان واتس نیز برای کارگردانی این فیلم بازخواهد گشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده